W czerwcu br. w kilku polskich miastach, takich jak Koszalin czy Słupsk pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Jest to część akcji fundacji Trybun, która tym samym chce wywołać dyskusję „o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.
Na billboardach pojawiły się także fragmenty wypowiedzi prezydenta USA Donalda Trumpa. Jak tłumaczy pomysłodawca akcji, Andrzej Turczyn, zostały one użyte celowo, bo „nie mamy swoich polityków formatu Trumpa i Penca (…)”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Łącznie stworzono 48 banerów, które można pobrać ze stron fundacji Trybun i umieścić w swojej miejscowości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing