Fundacja Trybun stworzyła billboardy promujące posiadanie broni

Fundacja Trybun stworzyła billboardy promujące posiadanie broni
Na billboardach, które pojawiły się w miastach na północy Polski widnieje hasło „Broń ratuje życie” oraz fragmenty wypowiedzi Donalda Trumpa. Tym samym fundacja Trybun chce zmusić społeczeństwo do dyskusji o dostępie do broni.
O autorze
0 min czytania 2019-06-28

W czerwcu br. w kilku polskich miastach, takich jak Koszalin czy Słupsk pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Jest to część akcji fundacji Trybun, która tym samym chce wywołać dyskusję „o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.

Na billboardach pojawiły się także fragmenty wypowiedzi prezydenta USA Donalda Trumpa. Jak tłumaczy pomysłodawca akcji, Andrzej Turczyn, zostały one użyte celowo, bo „nie mamy swoich polityków formatu Trumpa i Penca (…)”. 

Łącznie stworzono 48 banerów, które można pobrać ze stron fundacji Trybun i umieścić w swojej miejscowości. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się