Fundacja K.I.D.S. oraz Publicis Warsaw połączyły świat dorosłych i dzieci w symboliczny sposób, tworząc akcję skierowaną do księgowych i wszystkich osób zajmujących się rozliczeniami PIT. Aby choć na chwilę oderwać ich od codziennych obowiązków, przygotowano grę w formacie PDF, stylizowaną na arkusz PIT, która przypomina o prawdziwym sensie rozliczania podatków – o możliwości realnego wsparcia innych.
Po ukończeniu rozgrywki, gracz zobaczy uśmiechnięte dziecko – symbol tego, co można osiągnąć dzięki przekazaniu 1,5% podatku. Tym symbolicznym gestem Fundacja chce pokazać, że każdy może przyczynić się do czegoś wielkiego.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
Gra dostępna jest na stronie.