Fundacja K.I.D.S. i Publicis Warsaw stworzyły pierwszą w Polsce grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT

Fundacja K.I.D.S. i Publicis Warsaw stworzyły pierwszą w Polsce grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT
Publicis Warsaw, strategiczny partner Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, przygotował pierwszą w Polsce i trzecią na świecie grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT. To część kampanii „Rozlicz ból”, zwracającej uwagę na codzienny ból dzieci chorych na raka.
O autorze
0 min czytania 2025-03-20

Fundacja K.I.D.S. oraz Publicis Warsaw połączyły świat dorosłych i dzieci w symboliczny sposób, tworząc akcję skierowaną do księgowych i wszystkich osób zajmujących się rozliczeniami PIT. Aby choć na chwilę oderwać ich od codziennych obowiązków, przygotowano grę w formacie PDF, stylizowaną na arkusz PIT, która przypomina o prawdziwym sensie rozliczania podatków – o możliwości realnego wsparcia innych. 

Po ukończeniu rozgrywki, gracz zobaczy uśmiechnięte dziecko – symbol tego, co można osiągnąć dzięki przekazaniu 1,5% podatku. Tym symbolicznym gestem Fundacja chce pokazać, że każdy może przyczynić się do czegoś wielkiego. 

Gra dostępna jest na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj