Gadot i Lewandowski mają być, i z pewnością są, uosobieniem filozofii Huawei wyrażonej hasłem „Make it possible”. Oboje dzięki uporowi i ambicji osiągnęli szczyty w swoich profesjach. Gadot w krótkim czasie podbiła Hollywood, pokonując drogę z rodzinnego Izraela do stolicy światowego kina, zaś Robert Lewandowski stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata – konsekwentnie budował swoją karierę i jest dowodem na to, że droga z niewielkiego Zniczu Pruszków do najlepszych klubów piłkarskich świata jest możliwa. Oboje zaskakują i pokazują, że warto walczyć o to, czego naprawdę chcemy, dla nich „sky is the limit”.
Huawei P20 Pro to pierwszy na świecie smartfon z potrójnym obiektywem, stworzony we współpracy z firmą Leica. Jeden z obiektywów wyposażony jest w potrójny zoom. W samym aparacie zastosowany został procesor z systemem sztucznej inteligencji.
Zobacz również
PS
W ubiegłym roku Wix zaprosił do współpracy izraelską aktorkę, by ta pomogła mu wysadzić, dosłownie, w powietrze cały Super Bowl! Kiedy kucharz pracował nad udoskonaleniem swojej strony internetowej, z pomocą Wix oczywiście, na sali restauracyjnej Gadot i gwiazda Transportera wyrównywali rachunki z gangsterami.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pokazywać zalety jednej funkcji w telefonie prawie przez 100 sekund? Jasne, Apple to potrafi! Spot marki skupiał się na funkcji Portrait Lighting. Oświetlenie portretowe umożliwia symulowanie oświetlenia studyjnego, co tylko dodaje doskonałą jakość „selfie”. Zobaczcie, jak ze wspomnianą funkcją Brazylijczycy przygotowują się do karnawału!
Słuchaj podcastu NowyMarketing