Mural marki GARDENA w Warszawie powstał przy stacji Metro Politechnika. Grafika zdobiąca ścianę budynku przy ul. Ludwika Waryńskiego promuje GARDENA smart system. Jest to system pozwalający na zarządzanie ogrodem za pomocą smartfonu. Koszenie i podlewanie trawnika można teraz komfortowo kontrolować przy użyciu aplikacji. W ten sposób zyskuje się więcej wolnego czasu, który możesz wykorzystać w ogrodzie.
„Zdecydowaliśmy się na niestandardową formę promocji ze względu na branżę, w której pracujemy. W miejskiej zabudowie próżno szukać bujnej zieleni. Dlatego postanowiliśmy mieszkańcom Warszawy i Wrocławia zapewnić chociaż trochę zieleni namalowanej na budynku” – mówi Marcin Borkowski, kierownik ds. marketingu marki GARDENA.
Zobacz również
Mural we Wrocławiu znajdujący się przy ulicy Podwale, to kolejna inicjatywa marki GARDENA. Tym razem mural prezentuje modułowy system do prostej budowy zielonej ściany. Ogrody wertykalne to obecnie najnowszy trend w ogrodnictwie. Szczególnie doceniane są przez mieszkańców miast, którzy nie mają swoich ogrodów, za to chętnie aranżują swoje balkony i tarasy.
Malowanie obu ścian zajęło 6 dni i brało w nim udział 9 artystów z Good Looking Studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing