Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

„Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” oraz Radio TOK FM patronują kampanii „Złota Wstążka” na rzecz dzieci dotkniętych chorobą nowotworową

Na znak zaangażowania w inicjatywę Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” pod hasłem „Złota Wstążka” na początku oraz pod koniec miesiąca Wyborcza.pl doda do swojego logotypu złotą wstążkę.
O autorze
1 min czytania 2020-09-04

W Polsce co roku ponad tysiąc rodzin słyszy diagnozę: „Państwa dziecko ma nowotwór”. Im szybciej zostanie on zdiagnozowany, tym większe szanse na powrót małego pacjenta do zdrowia. Jednak, aby tak się działo, potrzebne są czujność onkologiczna lekarzy pierwszego kontaktu i rodziców oraz dostęp do nowoczesnych terapii, której często polskie szpitale nie mogą zapewnić.    

W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na ich leczenie Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” inicjuje ogólnopolską kampanię „Złota Wstążka”. Przez cały wrzesień będzie prezentować w niej chore dzieci, ich rodziny, personel medyczny oraz wolontariuszki, aby podkreślić siłę, jaka płynie z solidarności. Organizatorzy kampanii przewidzieli szereg aktywności, w które może włączyć się każdy – od gestów związanych z symbolem kampanii – złotą wstążką, poprzez wyzwania sportowe, kończąc na zbiórce pieniędzy. Przez cały okres trwania kampanii można dokonywać wpłat online na rzecz leczenia dzieci chorych na nowotwory.

W geście solidarności Wyborcza.pl w dniach 4-6 oraz 28-30 września 2020 r. do swojego logotypu dołączy złotą wstążkę. Prócz tego dziś, 4 września w ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej” ukazał się specjalny 4-stronnicowy dodatek poświęcony aktualnej sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. Znajdują się w nim m.in. przegląd nowoczesnych terapii w hematologii dziecięcej, rozmowa z prof. dr. hab. n. med. Janem Styczyńskim, konsultantem krajowym w dziedzinie onkologii i hematologii dziecięcej oraz historie prawdziwych bohaterów – dzieci z kliniki „Przylądek Nadziei”, które wyzdrowiały.    

Przez cały czas trwania kampanii na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i w ich serwisach internetowych oraz w miesięczniku „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się wywiady z psychologami, onkologami oraz rodzicami dzieci cierpiących na raka. Natomiast 14 września w serwisie Wyborcza.pl pojawi się interaktywny raport BIQdata o sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronem kampanii jest również Radio TOK FM na antenie, którego o kampanii mówił Prezes Zarządu Fundacji Przemek Pohrybieniuk – rozmowy można wysłuchać w aplikacji i na tokfm.pl   

Słuchaj podcastu NowyMarketing