Gdzie jest Kubuś? Najnowsza promocja marki

W tym roku Kubuś zaskakuje wszystkich – jego zniknięcie jest motywem przewodnim nowej promocji konsumenckiej dedykowanej młodym konsumentom.
O autorze
1 min czytania 2015-03-19

Miś znika z każdego miejsca, w którym do tej pory był obecny – nie ma go m.in. na opakowaniach promocyjnych, promocyjnej stronie www ani w aplikacji „Kubuś i przyjaciele”.

Wszystkie dzieci znają Kubusia, a co by było gdyby nagle zniknął? Nagle okazuje się, że bohater marki wyruszył w długą, pełną przygód podróż po świecie. Odwiedza różne ciekawe miejsca, odwiedza najpopularniejsze miejsca na mapie świata, takie jak Statua Wolności w Nowym Jorku, Wieża Eiffla w Paryżu, czy Taj Mahal w Indiach. Tak właśnie zaczyna się nowa promocja do której marka zaprasza wszystkie dzieci, zachęcając je do wspólnej zabawy, szukania Kubusia i odpowiedzi na pytanie – dlaczego zniknął?

Promocja opiera się na sprawdzonym i lubianym przez młodych konsumentów mechanizmie wymiany kodów promocyjnych na atrakcyjne nagrody gwarantowane. W tym roku dzieci będą miały możliwość zdobycia ponad 35 000 unikalnych gadżetów najwyższej jakości, przywiezionych przez Kubusia ze swojej podróży po świecie, takich jak: bezprzewodowy głośnik Bluetooth z Nowego Jorku, super pojemne torby na pas z Australii, przeciwsłoneczne okulary z Hawajów, słuchawki z Japonii oraz ręczniki ze słonecznych plaż Meksyku. Dodatkową atrakcją jest zamieszczona na stronie  www.kubus.pl, aplikacja za pomocą której można szukać Kubusia na mapie świata. Użytkownik, który będzie najbliżej odgadnięcia miejsca jego pobytu w danym tygodniu – może wygrać nowoczesnego smartfona. W tym roku produkty objęte promocją to: Kubuś GO!,  Kubuś Gęsty (300 ml), Kubuś Play i Kubuś Waterrr (500 ml).

Promocja będzie wspierana poprzez kampanię emitowaną w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP i TVN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Start trwania promocji: 16.03.2015 r.
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie promocji: Kid&Young

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się