Miś znika z każdego miejsca, w którym do tej pory był obecny – nie ma go m.in. na opakowaniach promocyjnych, promocyjnej stronie www ani w aplikacji „Kubuś i przyjaciele”.
Wszystkie dzieci znają Kubusia, a co by było gdyby nagle zniknął? Nagle okazuje się, że bohater marki wyruszył w długą, pełną przygód podróż po świecie. Odwiedza różne ciekawe miejsca, odwiedza najpopularniejsze miejsca na mapie świata, takie jak Statua Wolności w Nowym Jorku, Wieża Eiffla w Paryżu, czy Taj Mahal w Indiach. Tak właśnie zaczyna się nowa promocja do której marka zaprasza wszystkie dzieci, zachęcając je do wspólnej zabawy, szukania Kubusia i odpowiedzi na pytanie – dlaczego zniknął?
Zobacz również
Promocja opiera się na sprawdzonym i lubianym przez młodych konsumentów mechanizmie wymiany kodów promocyjnych na atrakcyjne nagrody gwarantowane. W tym roku dzieci będą miały możliwość zdobycia ponad 35 000 unikalnych gadżetów najwyższej jakości, przywiezionych przez Kubusia ze swojej podróży po świecie, takich jak: bezprzewodowy głośnik Bluetooth z Nowego Jorku, super pojemne torby na pas z Australii, przeciwsłoneczne okulary z Hawajów, słuchawki z Japonii oraz ręczniki ze słonecznych plaż Meksyku. Dodatkową atrakcją jest zamieszczona na stronie www.kubus.pl, aplikacja za pomocą której można szukać Kubusia na mapie świata. Użytkownik, który będzie najbliżej odgadnięcia miejsca jego pobytu w danym tygodniu – może wygrać nowoczesnego smartfona. W tym roku produkty objęte promocją to: Kubuś GO!, Kubuś Gęsty (300 ml), Kubuś Play i Kubuś Waterrr (500 ml).
Promocja będzie wspierana poprzez kampanię emitowaną w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP i TVN.
Start trwania promocji: 16.03.2015 r. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie promocji: Kid&Young
Słuchaj podcastu NowyMarketing