Genialny i wzruszający spot sprawia, że ambicje młodej dziewczynki stają się naszymi własnymi…

Genialny i wzruszający spot sprawia, że ambicje młodej dziewczynki stają się naszymi własnymi…
Co 45 minut w Wielkiej Brytanii ktoś umiera na raka piersi. To znaczy, że każdego miesiąca choroba zabiera życie prawie 1000 osób, a każdego dnia ktoś słyszy wyrok „to rak piersi”. A co jeśli można by dać sobie i swoim bliskim więcej czasu na oswojenie się z chorobą?
O autorze
1 min czytania 2017-11-22

Breast Cancer Now – największa organizacja charytatywna zajmująca się rakiem piersi wierzy, że jeśli każdy z nas będzie działał, do 2050 r. wszyscy, u których zdiagnozuje się raka piersi, będą żyć. Niedawno przygotowano spot, który pokazuję, jakie pokłady kreatywności i wytrwałości drzemią w tych, którym zależy na życiu innych.

Pomysł przekazania misji dziecku, którego matka ma raka piersi, sprawia, że wszystko, co robi, staje się potężne i silne, a nam z pewnością robią się mokre oczy…

PS

Niedawno po raz pierwszy w brytyjskiej telewizji pokazano kobiecy sutek, dlaczego? Spot miał wywołać ogólną dyskusję i zachęcać młode dziewczyny do samobadania piersi w celu wykrywania nietypowych zmian, które mogą oznaczać raka piersi. Codziennie dotykamy różnych przedmiotów, dlaczego nie dotykamy siebie, jeśli miałoby to uratować nasze życie?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeśli już o samobadaniu mowa, warto wspomnieć o Panach. Rak jąder atakuje najczęściej mężczyzn w wieku od 20 do 40 lat. Profilaktyka w tym wypadku jest wyjątkowo ważna, bo wcześnie wykryty rak jąder jest w 100% uleczalny. ZłapRakaZaJaja i Fundacja Wygrajmy Zdrowie: #łapjaja stworzyły kampanie z influencerami, aby pokazać, jak ważna jest profilaktyka. Zobaczcie spoty, które powstały podczas akcji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się




PS3 

Dla wszystkich miłośników małych, średnich i dużych kobiecych piersi, Ruch Breast Cancer Assistance (MACMA) zaprezentowała spot „Everybody Loves Boobs”, który ma podnosić świadomość społeczną na temat choroby, która dotyka prawie 1,7 miliona kobiet rocznie na całym świecie. Mowa tu o raku piersi.