Fundacja Edukacyjna Perspektywy od 2011 roku ogłasza wyniki konkursu. W najnowszej edycji kapituła w składzie: Katarzyna Dragović, Jacek Szlak, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Paweł Janas i Bianka Siwińska oceniać będzie prace w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing oraz serwis rekrutacyjny.
Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, podkreśla wyjątkowość przekazu promocyjnego kierowanego przez uczelnie do kandydatów na studia. – W latach niżu demograficznego i wielkiej konkurencji na rynku szkolnictwa wyższego, pozyskanie jak najlepszych kandydatów na studia jest szczególnym wyzwaniem. Z roku na rok obserwujemy podnoszenie się poziomu marketingowej rywalizacji między szkołami wyższymi. Konkurs Genius Universitatis pomaga nam obserwować, monitorować i inspirować marketingowe instrumentarium w szkolnictwie wyższym. Nowoczesne podejście do treści, formy i kanału przekazu decydują ostatecznie o rekrutacyjnym sukcesie uczelni.
Zobacz również
W ubiegłorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 50 uczelni z Polski, które zgłosiły do oceny 176 prac. Kapituła konkursu wyłoniła zwycięzców w 7 kategoriach.
Jak będzie w tym roku dowiemy się 8 marca podczas finału konkursu na XXXI Międzynarodowym Salonie Edukacyjnym 2019 w Warszawie.
Konkurs ma na celu propagowanie nowatorskich praktyk i narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, jest otwarty, czyli adresowany do wszystkich polskich uczelni, a udział w rywalizacji jest bezpłatny. Prace konkursowe można zgłaszać do 13.02.2019 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej na stronie: www.genius.perspektywy.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing