Święta zbliżają się wielkimi krokami, w związku z czym platforma Netflix postanowiła nie odstawać od innych marek, takich jak Coca-Cola czy John Lewis & Partners i również zaprezentowała swój świąteczny spot. Jego głównym bohaterem jest Geralt z kultowego już serialu „Wiedźmin”.
Zobacz również
W świątecznej reklamie Netfliksa zaprezentowano ujęcia z popularnej produkcji – przerobiono je i zmontowano w taki sposób, aby pokazać, że tytułowy Wiedźmin za Świętami nie przepada i zdecydowanie bardziej woli walczyć z wrogami.
PS
Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej. Organizacja rozpoczęła swoją świąteczną kampanię, za pomocą której zachęca do pomocy seniorom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.
PS3
We wrześniu br. Netflix wystartował ze swoją pierwszą globalną kampanią marketingową, która obejmuje 27 krajów – w tym Polskę. Narratorką polskiej wersji spotu pod hasłem „O jedną historię od siebie” jest aktorka Agnieszka Grochowska.