Decyzja o przejściu w tryb remote-first została podjęta po przeprowadzeniu ankiet wśród pracowników – okazało się, że 81% z nich preferuje pracę poza biurem.
– Nie jest to dla nas zupełna nowość, bo w GetResponse praca zdalna była od zawsze powszechną praktyką – ale nie mieliśmy jeszcze do czynienia z sytuacją, kiedy cały zespół pracuje poza biurem. To jednocześnie wielka szansa na wypracowanie nowych rozwiązań w każdym aspekcie działalności firmy, od komunikacji wewnętrznej po możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, bez względu na ich lokalizację – mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy.
Zobacz również
Firma zapewnia swoim pracownikom dodatkowe wsparcie finansowe, aby umożliwić im stworzenie dogodnych warunków do pracy zdalnej.
Więcej na ten temat znajdziecie na blogu GetResponse.
PS
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
O tym, jak sytuacja związana z pandemią COVID-19 wpływa dziś na prowadzenie biznesu, jak zmienia się podejście do modelu pracy zdalnej i jak przygotować się na nasz powrót do „normalności” rozmawiamy z Szymonem Grabowskim – przedsiębiorcą, założycielem i prezesem GetResponse.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Więcej na temat GetResponse przeczytacie też w artykule w ramach naszego cyklu „Polskie martechy”.
PS3
Dzieci wybiegające przed kamerę i przewracające się tła – śmiesznych filmików ukazujących różne faile podczas calli biznesowych nie brakuje, a przecież te memowe scenariusze pisze samo życie. Jak odnajdują się w tej sytuacji osoby działające w branży marketingowej?