Decyzja o przejściu w tryb remote-first została podjęta po przeprowadzeniu ankiet wśród pracowników – okazało się, że 81% z nich preferuje pracę poza biurem.
– Nie jest to dla nas zupełna nowość, bo w GetResponse praca zdalna była od zawsze powszechną praktyką – ale nie mieliśmy jeszcze do czynienia z sytuacją, kiedy cały zespół pracuje poza biurem. To jednocześnie wielka szansa na wypracowanie nowych rozwiązań w każdym aspekcie działalności firmy, od komunikacji wewnętrznej po możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, bez względu na ich lokalizację – mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy.
Zobacz również
Firma zapewnia swoim pracownikom dodatkowe wsparcie finansowe, aby umożliwić im stworzenie dogodnych warunków do pracy zdalnej.
Więcej na ten temat znajdziecie na blogu GetResponse.
O tym, jak sytuacja związana z pandemią COVID-19 wpływa dziś na prowadzenie biznesu, jak zmienia się podejście do modelu pracy zdalnej i jak przygotować się na nasz powrót do „normalności” rozmawiamy z Szymonem Grabowskim – przedsiębiorcą, założycielem i prezesem GetResponse.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Więcej na temat GetResponse przeczytacie też w artykule w ramach naszego cyklu „Polskie martechy”.
PS3
Dzieci wybiegające przed kamerę i przewracające się tła – śmiesznych filmików ukazujących różne faile podczas calli biznesowych nie brakuje, a przecież te memowe scenariusze pisze samo życie. Jak odnajdują się w tej sytuacji osoby działające w branży marketingowej?