GetResponse odegrało istotną rolę w kształtowaniu wczesnego krajobrazu email marketingu, uruchamiając pierwszy autoresponder i oficjalnie rejestrując domenę GetResponse w 1998 roku. Z biegiem lat firma przekształciła się z lokalnego polskiego startupu zatrudniającego zaledwie sześciu pracowników w globalną platformę do email marketingu, która może pochwalić się zespołem ponad 370 pracowników. Dzięki obecności w ponad 180 krajach na wszystkich kontynentach i platformie dostępnej w sześciu językach, GetResponse obsługuje ponad 400 000 klientów, którzy wysyłają 765 milionów emaili tygodniowo. Do najbardziej znanych klientów platformy należą Red Bull, Autodoc, CD PROJEKT RED i Pixlr.
Obecnie GetResponse składa się z trzech kluczowych rozwiązań – platformy GetResponse, rozwiązania email marketingowego dla przedsiębiorców indywidualnych oraz małych i średnich firm; GetResponse MAX, rozwiązania email i marketing automation dostosowanego do potrzeb organizacji średniej wielkości i firm wysyłających duże liczby wiadomości; oraz programów partnerskich i agencyjnych GetResponse.
Zobacz również
To była niesamowita podróż – GetResponse kończy w tym roku 25 lat. Naszym początkowym celem było stworzenie skutecznych narzędzi do automatyzacji wiadomości email (zwanych autoresponderami), aby zaoszczędzić czas i obniżyć koszty ponoszone przez naszych klientów. Możemy śmiało powiedzieć, że udało nam się zrealizować tę misję, co potwierdza prawie pół miliona klientów wybierających GetResponse do prowadzenia kampanii email marketingowych każdego dnia. Od 25 lat pozostajemy zaangażowani w innowacje, dbając jednocześnie o satysfakcję klientów. Jako pierwsi w branży zaoferowaliśmy naszym klientom obsługę 24/7 i od samego początku utrzymywaliśmy wskaźnik satysfakcji na poziomie 95%. W tym roku wprowadziliśmy przełomowy Generator kampanii AI, zapewniając naszym klientom możliwość tworzenia kluczowych elementów kampanii marketingowych online za pomocą kilku kliknięć – skomentował Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
Z biegiem lat GetResponse rozszerzyło swoje usługi, zapewniając kompleksowe rozwiązania do marketingu online, oferując szeroką gamę narzędzi, takich jak Kreator stron WWW, Landing pages, Marketing automation i Lejki konwersji, a także Płatne reklamy i Webinary.
W grudniu 2022 roku GetResponse przejęło Recostream, dodając Rekomendacje produktowe AI do rozwiązań GetResponse MAX umożliwiających tworzenie spersonalizowanych treści i obsługę kampanii ecommerce. Na początku 2023 roku, firma GetResponse wprowadziła swoje pierwsze rozwiązanie napędzane sztuczną inteligencją – Kreator emaili AI, który pozwolił klientom skrócić średni czas tworzenia newslettera o 85%.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
We wrześniu 2023 roku firma rozszerzyła ofertę narzędzi zasilanych sztuczną inteligencją, uruchamiając Generator kampanii AI. Narzędzie to optymalizuje proces tworzenia i umożliwia użytkownikom na generowanie kompletnych kampanii marketingowych online w ciągu kilku sekund.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Minęło 25 lat naszego istnienia – a wszystko zaczęło się od chęci stworzenia innowacyjnej, łatwej w użyciu i oszczędzającej czas technologii marketingowej, dostępnej dla każdego, niezależnie od budżetu czy doświadczenia. To właśnie sprawia, że wciąż idziemy naprzód i wprowadzamy innowacje, aby wykorzystać najnowocześniejsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, w naszym nieustannym dążeniu do pomagania firmom każdej wielkości w dotarciu z przekazem do odbiorców i uzyskaniu odpowiedzi – mówi Abigail Hehemann, Director of Product Marketing w GetResponse, która jest związana z firmą od ponad 10 lat.
Na początku tego roku GetResponse otworzyło swoją nową siedzibę w Gdańsku, aby uczcić ćwierćwiecze istnienia firmy.
Więcej informacji: https://www.getresponse.pl/blog/25-lat-getresponse