Autofunnel to w pełni zautomatyzowane narzędzie, w którym krok po kroku możemy stworzyć landing pages, zautomatyzować komunikację e-mailową, zintegrować się z procesorami płatności, odzyskać porzucone koszyki i zarabiać na sprzedaży produktów lub usług.
Użytkownicy Autofunnela otrzymają ponad 40 gotowych scenariuszy lejków marketingowych, zawierających w pełni edytowalne szablony dopasowane do różnych branż. Dzięki nim będzie można zbudować bazę kontaktów, sprzedawać produkty (fizyczne i cyfrowe), oraz przeprowadzić darmowy lub płatny webinar – a wszystko to z poziomu jednej platformy.
Zobacz również
Przykładowy lejek marketingowy stworzony przy wykorzystaniu Autofunnela
Dodatkowym atutem Autofunnela jest możliwość stworzenia sklepu w ramach platformy GetResponse, integracji z systemami płatności (m.in. PayU) oraz z popularnymi platformami e-commerce (jak Magento czy Shopify). Co więcej, Autofunnel daje użytkownikowi pełen pogląd na ROI i konwersję na każdym etapie lejka marketingowego.
– Autofunnel jest rozwiązaniem, które pozwala przedsiębiorcy skupić się na tym, na czym zna się najlepiej, upraszczając i automatyzując wszystkie potrzebne działania marketingowe. Dzięki niemu można rozkręcić biznes online, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na grafików, IT, agencje, czy też dodatkowe narzędzia. Jestem pewna, że Autofunnel zrewolucjonizuje rynek SMB w Polsce i na świecie – mówi Aleksandra Korczyńska, Head of EMEA Marketing w GetResponse.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autofunnel można wypróbować bezpłatnie, zakładając konto testowe w GetResponse pod tym linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji o samej funkcjonalności można znaleźć na stronie GetResponse.