Gino Rossi wystartował z kampanią reklamową „Piękne chwile. Piękne życie”

Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo – właśnie z tym kojarzy się marka i wszystkie jej produkty, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują, w jaki sposób łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę. Marka wystartowała właśnie z kampanią reklamową.
O autorze
1 min czytania 2019-09-17

– Gino Rossi to ikona włoskiego stylu i podejścia do życia. Celebracja każdej chwili i znajdowanie piękna w najmniejszych, niekiedy wręcz zwyczajnych rzeczach to kwintesencja włoskiej filozofii cieszenia się życiem. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i nową strategię komunikacji. – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC. Został stworzony również nowy claim marki Gino Rossi: „Bei Momenti. Bella Vita” / „Piękne chwile. Piękne życie”.

Kampania reklamowa ruszyła 13 września br. i realizowana jest w głównych stacjach tv: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online.

W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Emocjonalna sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserem spotów jest Marek Dawid, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Słuchaj podcastu NowyMarketing