– Gino Rossi to ikona włoskiego stylu i podejścia do życia. Celebracja każdej chwili i znajdowanie piękna w najmniejszych, niekiedy wręcz zwyczajnych rzeczach to kwintesencja włoskiej filozofii cieszenia się życiem. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i nową strategię komunikacji. – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC. Został stworzony również nowy claim marki Gino Rossi: „Bei Momenti. Bella Vita” / „Piękne chwile. Piękne życie”.
Kampania reklamowa ruszyła 13 września br. i realizowana jest w głównych stacjach tv: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online.
Zobacz również
W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Emocjonalna sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii.
Reżyserem spotów jest Marek Dawid, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing