Glamour Unicorn digitalowe wydanie magazynu Glamour dostępne wyłącznie na urządzaniach mobilnych

Glamour Unicorn to projekt, który został stworzony wspólnie przez redakcje magazynu Glamour i serwisu Glamour.pl, jako dopełnienie marki, dodatkowa oferta w portfolio Glamour. Odpowiada na potrzeby społeczności skupionej wokół tytułu i pozwala na jeszcze lepszy kontakt z nią.
O autorze
1 min czytania 2020-03-25

Prawie 90% użytkowników czyta Glamour.pl na swoich smartfonach, dlatego Unicorn jest dostępny wyłącznie na telefonach komórkowych pod adresem unicorn.glamour.pl.

Glamour Unicorn łączy w sobie wszystko, co najlepsze w princie i digitalu. Powstał, by poruszać jeszcze więcej ważnych dla czytelniczek i użytkowniczek tematów. Takich, o których inni nie mają odwagi pisać. Można znaleźć tutaj wyjątkowych bohaterów, świetne teksty, porady ekspertów i ciekawe rozmowy, wideo i podcasty. Każde wydanie ma swoją wideo-okładkę. Format będzie publikowany cyklicznie i za każdym razem towarzyszyć mu będzie inne hasło przewodnie.

Tematem pierwszego wydania jest samoakceptacja. Na pierwszej okładce pojawili się: Red Lipstick Monster, czyli Ewa Grzelakowska-Kostoglu, Pola Bogdańska (znana jako Simply by Pola), zwycięzca Top Model 5 Radek Pestka, influencerka Kate Zacharzewska oraz Dj-ka Tycjana Acquasanta. Wszyscy związani są z marką Converse, która jest partnerem pierwszego wydania Glamour Unicorn. Marką, która również dołączyła do pierwszego wydania Glamour Unicorn, jest Lilou.

– Unicorn to nowe możliwości dla partnerów i reklamodawców. Specjalnie dla tego projektu zostały stworzone dedykowane formaty reklamowe oraz natywne. Począwszy od wideo e-commerce, przez reklamę audio przy odsłuchach tekstów, podcastach i playlistach. Zamiast zdjęć i packshotów – prezentacja produktów opiera się o animacje, ilustracje i formaty wideo. Unicorna można słuchać i oglądać – a nie tylko czytać. Co więcej wszystkie formaty dają możliwość personalizacji i zaawansowanego targetowania. Dodatkowo – jako projekt mobilny – jest w pełni zintegrowany z social mediami. Stworzyliśmy projekt, który wyprzedza czas – mówi Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd nazwa Unicorn? „Bo od lat w Glamour wspieramy wyjątkowość i niepowtarzalność! Jesteśmy przekonani, że każda i każdy z Was znajdzie tu coś ciekawego dla siebie”, piszą we wstępniaku redaktor naczelna magazynu Glamour Katarzyna Dąbrowska i redaktor prowadząca Glamour.pl Ismena Dąbrowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing