TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Golden Drum 2024: 15 nagród (w tym 2 Grand Prix) dla kampanii „Room for Everyone” Mastercard

Golden Drum 2024: 15 nagród (w tym 2 Grand Prix) dla kampanii „Room for Everyone” Mastercard
Kampania Mastercard „Room for Everyone” nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year.
O autorze
2 min czytania 2024-10-11

Golden Drum to jedno z najważniejszych festiwali kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, które co roku gromadzi czołowe agencje i twórców reklamowych z naszego regionu, rywalizujących o uznanie za swoje najbardziej innowacyjne kampanie. Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod względem liczby zgłoszeń oraz wysokiego poziomu nowatorskości w prezentowanych projektach.

Wśród zdobytych przez kampanię Mastercard „Room for Everyone” nagród znalazły się:

  • 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT,
  • 3x Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good,
  • 5x Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites,
  • 5x Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni- Channel, Integrated, Profit.

Dodatkowo Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.

– Utrzymanie czołowej pozycji McCANN Poland przez kolejny rok, dzięki platformie „Room for Everyone” stworzonej dla Mastercard, to wyjątkowe osiągnięcie dla naszych zespołów, naszych klientów i naszej branży. Jesteśmy zdeterminowani, aby wykorzystać tę dynamikę i kontynuować naszą wizję, aby McCANN Poland nadal zajmował topowe miejsce wśród wiodących agencji w regionie. Wierzymy, że polska kreatywność ma potencjał na międzynarodowe uznanie i będziemy dążyć do tego, by nasze pomysły wciąż wyznaczały nowe standardy – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland, odbierając nagrody w słoweńskim Portorož.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne, bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale także zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów, przynosząc korzyści zarówno im samym, jak i lokalnym społecznościom.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Poznaliśmy zwycięzców Golden Drum Festival 2023

Festiwal Golden Drum 2023 zakończyła ceremonia rozdania nagród Golden Drum, zorganizowana przy wsparciu Mastercard. Wydarzenie powróciło do korzeni i odbyło się w mieście Portorož, gdzie w sercu wybrzeża Adriatyku wspólnie świętowaliśmy wszelkie przejawy kreatywności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się