Agencja była odpowiedzialna za kreacje do kampanii, zmodyfikowanie strony internetowej akcji, a także przygotowanie modułu do adopcji drzew, który dostępny jest na www.karpaty.wwf.pl.
Każdy odwiedzający landing page akcji #SOSKarpaty może zostać Strażnikiem Karpat i adoptować wybrane przez siebie drzewo oraz nadać mu imię. W ten sposób otacza je specjalną opieką, która wiąże się z automatycznym wysłaniem do odpowiedzialnych za lasy urzędników wiadomości e-mail z prośbą o objęcie wybranego drzewa ochroną pomnikową. Takie działania mają uchronić je przed wycięciem. Osoby, które zdecydują się na adopcję drzewa, otrzymają od WWF imienny certyfikat ze zdjęciem swojego podopiecznego oraz jego współrzędne GPS.
Zobacz również
Do akcji #SOSKarpaty przyłączyli się również znani polscy aktorzy. Wśród Strażników Karpat można spotkać Bartłomieja Topę, Maję Ostaszewską, Marcina Dorocińskiego czy Magdalenę Cielecką, którzy aktywnie zaangażowali się w projekt. Przed Świętami Bożego Narodzenia na swoich fanpagach zachęcali m.in. do adopcji jodły. Akcja trwa od kilku miesięcy – do tej pory w adopcji jest już ponad 600 drzew.
SOS Karpaty to projekt WWF Polska i Fundacji Dziedzictwa Przyrodniczego, w ramach którego zbierane są podpisy pod apelem składającym się z pięciu postulatów: uznajmy stare drzewa za pomniki przyrody, wzmocnijmy ochronę stref przypotokowych, ocalmy ponad stuletnie drzewostany, stwórzmy prawdziwe strefy bez dróg, przyśpieszmy prace nad utworzeniem Turnickiego Parku Narodowego.
Każdy może pomóc, podpisując petycję lub adoptując drzewo. Wystarczy wejść na www.karpaty.wwf.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing