GONG agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka

W wyniku przeprowadzonego procesu projektowego agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.
O autorze
1 min czytania 2023-11-23

fot. Facebook

Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe” – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji GONG.

W ramach współpracy GONG będzie odpowiedzialny za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL.

***

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GONG (Group One) to agencja kreatywna full service specjalizująca się w tworzeniu pomysłów na styku reklamy, kultury i technologii, budujących nowoczesną komunikację dla takich marek jak ING, Netflix, Orange Flex, Książęce czy Starbucks. Istniejąca od 2001 roku agencja zatrudnia ponad 80 osób w biurach w Warszawie i w Gliwicach i jest częścią holdingu Group One. Projekty agencji wyróżnione zostały Złotym Lwem w Cannes, nagrodami Clio Awards, Epica Awards oraz ponad 20 nagrodami Effie.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się