fot. Facebook
Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe” – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji GONG.
Zobacz również
W ramach współpracy GONG będzie odpowiedzialny za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL.
***
GONG (Group One) to agencja kreatywna full service specjalizująca się w tworzeniu pomysłów na styku reklamy, kultury i technologii, budujących nowoczesną komunikację dla takich marek jak ING, Netflix, Orange Flex, Książęce czy Starbucks. Istniejąca od 2001 roku agencja zatrudnia ponad 80 osób w biurach w Warszawie i w Gliwicach i jest częścią holdingu Group One. Projekty agencji wyróżnione zostały Złotym Lwem w Cannes, nagrodami Clio Awards, Epica Awards oraz ponad 20 nagrodami Effie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing