Głównymi bohaterami reklamy są dwie postacie, tyranozaur oraz brachiozaur, czyli dinozaury z epoki późnej kredy. W rolę bohaterów wcielili się Mirosław Zbrojewicz – Rex oraz Joanna Trzepiecińska – Izaura. Ich rozmowa dotyczy ważnych zagadnień związanych z naszą planetą.
Reklama emitowana będzie na kanałach telewizyjnych Grupy TVN oraz otrzyma szerokie wsparcie digitalowe.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za opracowanie strategii działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest warszawska agencja PZL. Wypracowana we współpracy z Goodvalley strategia promocji ma pozwolić marce na wyrażenie własnej unikalnej tożsamości i zdecydowanie wyróżnić ją wśród innych marek w kategorii. Poza strategią komunikacji, do zakresu obowiązków agencji należy również koncepcja i strategia działań digitalowych oraz kreacja contentu w mediach społecznościowych przygotowywana we współpracy z agencją Bazgroł – spółką-córką PZL. Od strony produkcyjnej kampanie przygotowało studio postprodukcyjne Human Ark, udźwiękowieniem zajęło się Halo Production, a sound disignem studio Głośno.