Świecący mural prezentujący klasyczne odmiany makaronów Lubella jest kontynuacją działań z początku 2024 roku, których celem jest udowodnienie, że z produktami marki można cieszyć się restauracyjnymi daniami w domu, a wszystko to w znacznie niższej cenie. Wówczas na warszawskiej Pradze zagościła jednodniowa restauracja sygnowana przez brand.
Zobacz również
Twórcy muralu Lubelli wykorzystali efekt motion, czyli połączyli ręczne malowidła z mappingiem. W ten sposób nie tylko zwrócili uwagę przechodniów na instalację, ale też automatycznie rozświetlili wnętrza „domowych restauracji”, którymi na co dzień może się cieszyć każdy z nas.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Gotuj w domu jak w restauracji” obejmuje telewizję, YouTube’a, Metę, TikToka oraz platformy VOD. Lubella nawiązała również współpracę z influencerami połączonymi w duety, aby wspólnie przygotowywali potrawy na bazie makaronów. Stworzono także platformę komunikacyjną „Pysznie na tym wyjdziesz”. Za działania odpowiadają: agencje reklamowe Feeders, DDOB, Good Looking Studio oraz dom mediowy Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.