Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Grandes Kochonos Digital ze zwycięskim pomysłem na hi hybrid – nową markę z portfolio spółki Nesperta

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na obsługę nowej marki należącej do firmy Nesperta.
O autorze
0 min czytania 2017-11-30

Grandes Kochonos Digital opracowali zwycięską ideę kreatywną dla hi hybrid, nowej marki z portfolio firmy Nesperta, producenta m.in. lakierów hybrydowych Semilac. W ramach umowy agencja opracowała strategię, stworzyła ideę kreatywną oraz nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby kampanii.

Koncepcja działań zakłada stworzenie materiałów do komunikacji w prasie, online oraz OOH.