Grayling Poland wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej

Do działu komunikacji korporacyjnej Grayling Poland dołączyły trzy osoby, które dzięki swojemu różnorodnemu doświadczeniu wzmocniły kompetencje zespołu pracującego dla klientów m.in. z branży finansów i technologii.
O autorze
1 min czytania 2022-07-13

Patrycja Blajer posiada 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i PR-owej, które zdobywała pracując dla marek z branży rozrywkowej, odzieżowej, sportowej oraz farmaceutycznej. W Grayling jest odpowiedzialna za projekty z zakresu komunikacji B2B, w tym wsparcie klientów w przygotowaniach do wystąpień ekspertów na eventach branżowych. Jest absolwentką psychologii biznesu, którą ukończyła na jednym z londyńskich uniwersytetów.

Do zespołu komunikacji korporacyjnej Grayling dołączyła także Natalia Kossakowska. Natalia posiada doświadczenie w PR w obszarze opieki zdrowotnej, przemysłu, energetyki, FMCG oraz nowych technologii. W Grayling jest obecnie odpowiedzialna za działania na rzecz klienta z branży fintech.

Trzecią specjalistką, która dołączyła do Grayling, jest Zuzanna Pydzikova. Zuzanna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, a swoje doświadczenie zdobywała w warszawskich kancelariach prawnych oraz w ośrodku analitycznym. Z branżą PR jest związana od ponad dwóch lat. W tym czasie realizowała działania na rzecz klientów z branży finansowej i technologicznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj