Great Open House wprowadza nową identyfikację wizualną, odświeża wizerunek

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) przeprowadza akcję odświeżenia wizerunku. Zmieniony został logotyp oraz cała identyfikacja wizualna agencji, wystartowała również zupełne nowa firmowa strona internetowa www.goh.pl, przygotowana przez agencję hyperCREW.
O autorze
1 min czytania 2015-11-19

Wraz ze zmianą logotypu i identyfikacji wizualnej, agencja zmieniła także pozycjonowanie i firmowe hasło z „Jakość nigdy nie jest przypadkowa” na „Kreujemy, Intrygujemy, Realizujemy, Sprzedajemy”.

Celem całościowych zmian jest odmłodzenie wizerunku agencji Great Open House. Agencja istnieje od 2002 r., w tym czasie zrealizowała prawie 1500 projektów i kampanii marketingowych dla niemal 300 brandów.

Specjalizacją GOH jest łączenie idei kreatywnych z narzędziami marketingowymi. I tymi znanymi od lat i nowoczesnymi – taka synergia pozwala prowadzić intrygującą interakcję marki z konsumentem i uzyskiwać najlepsze efekty dla naszych klientów. Nowa identyfikacja ma podkreślać naszą umiejętność prowadzenia tego  dialogu na różnych płaszczyznach a nowe pozycjonowanie oddaje rzeczywistą wartość dla klientów, z którymi pracujemy  – mówi Robert Kołodziejczyk, prezes zarządu Great Open House

Stary logotyp, pomarańczowo-szary, kojarzony był bardziej z rzetelnym rzemiosłem, niż kreatywnym i strategicznym myśleniem. Wielokolorowe nowe logo, przypominające okienko dialogowe, ma podkreślać fakt, że Great Open House specjalizuje się w budowaniu relacji z konsumentami w procesie zakupowym lub kreowaniu wizerunku marki, wykorzystując w tym celu wiedzę z wielu obszarów marketingu: strategia, badania, marketing rekomendacji, event marketing, shopper&trade marketing, jak i całe spektrum możliwości jakie dają nowoczesne narzędzia komunikacyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dziś normą przy organizacji eventów staje się wykorzystanie najnowszych gadżetów technologicznych, takich jak drukarki 3D, Virtual Reality, drony etc. Ciekawym trendem jest też np. wykorzystywanie licencji znanych marek, czego przykładem mogą być np. nasze eventy organizowane na licencji Monopoly. Dodatkowo klienci coraz częściej oczekują podejścia i rozwiązań 360 stopni, co dziś oznacza także konieczność funkcjonowania każdego projektu w obszarze digital – dodaje Robert Kołodziejczyk.

Dlatego coraz częściej i w coraz szerszym zakresie agencja GOH współpracuje ze swoją agencją „siostrzaną” hyperCREW (agencją interaktywną).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wkrótce prawdopodobnie nadamy tej współpracy kształt bardziej fizyczny, tworząc w oparciu o te dwie agencje jedną grupę marketingową, wyspecjalizowaną w projektach 360 stopni – zapowiada prezes zarządu Great Open House.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się