#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich

Marka Skłodowscy, producent burgerów wołowych premium, po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą akcję z influencerami. Cel był jasny: pokazać jak najszerszej publiczności, że mrożony burger 100% wołowiny smakuje idealnie z grilla.
O autorze
2 min czytania 2023-06-19

Można go przygotować w chwilę, bo nie wymaga rozmrażania. Dzięki aktywacji Skłodowscy dotarli z tym przekazem do setek tysięcy nowych odbiorców. Zwiększyli świadomość swoich produktów na rynku. Wszystko dobrze uzupełnił konkurs dla konsumentów, który wspierał budowanie rozpoznawalności marki i zaangażowania w mediach społecznościowych.

Rynek influencer marketingu 2023

Światowy rynek influencer marketingu jest wyceniany na ponad 16 mld USD. Prognozy sugerują, że ta kwota będzie tylko rosła, bo aż 68 %. marek zapowiada zwiększenie swoich budżetów na ten rodzaj marketingu w 2023 r.[1]

Firma Skłodowscy podjęła współpracę z pięcioma influencerami, którzy podzielają wartości marki: 100% smaku, 0% kompromisów. W akcji wzięli udział: Filip GłodekPiotr Bruś-KlepackiGaja KurońBartek Orłowski z kanału „Co z mięsa?” i Patrycja Sołtysik

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy przygotowali kreatywne przepisy na kraftowego burgera Façon Bouchère — flagowy produkt Skłodowskich. Zaprezentowali bardzo różne formy, czasem wyjątkowo nietypowe — burger w sałacie z ogniska, taco-burger, burger z serem camembert i sosem śliwkowym, z dżemem bekonowym czy z karmelizowaną cebulą i sosem musztardowo-miodowym.

Cel akcji #GrillujzFasonem Skłodowskich

Celem pierwszej kampanii influencerskiej w historii marki Skłodowscy było zbudowanie świadomości i rozpoznawalności mrożonych burgerów 100% wołowiny Skłodowscy. To nowość na polskim rynku, która zaczyna skutecznie budować swoją pozycję. Naturalnie szuka nowoczesnych, sprawdzonych dróg komunikacji. W produktach premium wiarygodność jest równie fundamentalna jak jakość. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Skłodowscy stawiają na czysty skład – 100% wołowiny, 0% sztucznych dodatków

Burgery mrożą w technologii IQF. Proces indywidualnego zamrażania burgerów odbywa się w szczycie świeżości mięsa i trwa kilkanaście sekund. Takie mrożenie sprawia, że burgery zachowują wyjątkową strukturę, smak i są łatwe w przygotowaniu. Nie trzeba ich rozmrażać. Wystarczy wrzucić na ruszt, kilka minut i gotowe!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– To influencerzy są dziś liderami opinii. Chcemy być blisko takich, którzy podzielają nasze wartości – jedz mniej mięsa, ale najlepszej jakości. Nasze burgery to zawsze 100% wołowiny, bez sztucznych dodatków. Cieszymy się, że ich smak docenili najwięksi smakosze w sieci. Teraz obserwujemy, jak na nasz produkt reagują odbiorcy i analizujemy, jak akcja przekłada się na sprzedaż – mówi Bartosz Ponikło, szef marketingu Skłodowscy.

Na kanałach marki w social mediach pojawiły się publikacje podsumowujące akcję #GrillujzFasonem – zachęcamy do obejrzenia.


[1] The State of Influencer Marketing, Aspire, 2023


PS Jak wybrać właściwego influencera do kampanii?

Kampanie z influencerami są coraz popularniejszym sposobem docierania do odbiorców. Wyzwaniem jest jednak dobór właściwego twórcy. Właściwy czyli taki, który pomoże zrealizować cele kampanii i będzie autentyczny w swoim przekazie. Przeczytaj na co zwrócić uwagę, zanim zdecydujesz się na działania reklamowe z konkretnym influencerem.