Termin nadsyłania projektów upływa 28 sierpnia 2015 r.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu na nowe logo firmy Grodno SA. Decyzją spółki zwycięska koncepcja może stać się oficjalnym znakiem marki Grodno, wykorzystywanym do celów promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych. Projekt powinien nawiązywać do obecnego logo oraz odwoływać się do cech charakteryzujących spółkę, tj. dynamika rozwoju, elastyczność, innowacyjność i solidność.
Zobacz również
Konkurs ma charakter otwarty – zapraszamy do udziału wszystkich twórców. Profesjonalnych grafików i artystów, a także amatorów oraz studentów i absolwentów uczelni artystycznych, czy kierunków o pokrewnym profilu. Nowe logo będzie zwieńczeniem obchodów 25-lecia firmy – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA.
Uczestnicy konkursu mogą złożyć od jednej do trzech propozycji graficznych do 28 sierpnia br. Do 10 września 2015 r. nastąpi wyłonienie zwycięskiego projektu. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 zł netto.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]