Grodno ogłasza konkurs na nowe logo

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego znaku firmowego. Konkurs o charakterze otwartym jest adresowany do osób indywidualnych w związku z jubileuszem 25-lecia działalności spółki.
O autorze
1 min czytania 2015-07-13

Termin nadsyłania projektów upływa 28 sierpnia 2015 r.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu na nowe logo firmy Grodno SA. Decyzją spółki zwycięska koncepcja może stać się oficjalnym znakiem marki Grodno, wykorzystywanym do celów promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych. Projekt powinien nawiązywać do obecnego logo oraz odwoływać się do cech charakteryzujących spółkę, tj. dynamika rozwoju, elastyczność, innowacyjność i solidność.

Konkurs ma charakter otwarty – zapraszamy do udziału wszystkich twórców. Profesjonalnych grafików i artystów, a także amatorów oraz studentów i absolwentów uczelni artystycznych, czy kierunków o pokrewnym profilu. Nowe logo będzie zwieńczeniem obchodów 25-lecia firmy – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA.

Uczestnicy konkursu mogą złożyć od jednej do trzech propozycji graficznych do 28 sierpnia br. Do 10 września 2015 r. nastąpi wyłonienie zwycięskiego projektu. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 zł netto.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj