GONG jest niezależną agencją kreatywną wywodzącą się z digitalu z biurami w Gliwicach, Warszawie i Rotterdamie. Zatrudnia 50 osób, a do grona jej klientów należą m.in. Żywiec, ING, Aviva, Unilever, McDonalds. W 2014 Media Marketing Polska przyznał GONG tytuł Interaktywnej Agencji Roku.
Group One przejęło za gotówkę 51% udziałów w GONG. Pozostałe 49% znajduje się w rękach kadry zarządzającej GONG – Bartka Gołębiowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Agnieszki Gołębiowskiej, Dyrektora Zarządzającego. Przychody GONG w 2014 roku przekroczyły 12 mln zł.
Zobacz również
Jestem zachwycony, że GONG dołącza do Group One. To wyjątkowa firma, z niezwykle utalentowanymi ludźmi na pokładzie, wielokrotnie nagradzana za kampanie których osią jest digital. GONG ma ogromny potencjał dalszego, dynamicznego rozwoju w Polsce i za granicą – mówi Marek Żołędziowski, Prezes Zarządu Group One.
Dołączenie do Group One to przemyślana decyzja. Głównym kryterium przy wyborze partnera był potencjał dalszego rozwoju GONG przy jednoczesnym zachowaniu naszej tożsamości i kultury organizacyjnej. – komentuje Agnieszka Gołębiowska, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel GONG.
Akwizycja GONG wpisuję się w strategie Group One, którą jest konsolidacja rynku nowoczesnej komunikacji marketingowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50% pochodzić będzie z Digitalu. GONG w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski – dodaje Żołędziowski
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przyszłością komunikacji marketingowej jest pełna integracja działań na poziomie contentu i mediów. Współpraca z Value Media w ramach Group One wzmocni ofertę GONG i pozwoli na realizacje w pełni zintegrowanych kampanii we wszystkich kanałach – dodaje Bartek Gołębiowski, Dyrektor Kreatywny, założyciel i współwłaściciel agencji.
Group One jest niezależną grupą komunikacji marketingowej oferującą klientom zintegrowane usługi strategiczne, technologiczne, kreatywne i mediowe. W skład Group One wchodzą domy mediowe z wiodącym Value Media, dwie full-serwisowe agencje kreatywne Change i GONG, oraz firmy technologiczne. Group One po połączeniu zatrudnia ponad 200 osób.