Group One konsoliduje polskie rynek reklamy i przejmuje Gong. Polska firma wychodzi na rynki Europy

Group One, największa niezależna polska grupa komunikacji marketingowej przejęła większościowy pakiet w jednej z czołowych agencji interaktywnych.
O autorze
1 min czytania 2015-04-29

GONG jest niezależną agencją kreatywną wywodzącą się z digitalu z biurami w Gliwicach, Warszawie i Rotterdamie. Zatrudnia 50 osób, a do grona jej klientów należą m.in. Żywiec,  ING, Aviva, Unilever, McDonalds. W 2014 Media Marketing Polska przyznał GONG tytuł Interaktywnej Agencji Roku.

Group One przejęło za gotówkę 51% udziałów w GONG. Pozostałe 49% znajduje się w rękach kadry zarządzającej GONG – Bartka Gołębiowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Agnieszki Gołębiowskiej, Dyrektora Zarządzającego. Przychody GONG w 2014 roku przekroczyły 12 mln zł.

Jestem zachwycony, że GONG dołącza do Group One. To wyjątkowa firma, z niezwykle utalentowanymi ludźmi na pokładzie, wielokrotnie nagradzana za kampanie których osią jest digital. GONG ma ogromny potencjał dalszego, dynamicznego rozwoju w Polsce i za granicą – mówi Marek Żołędziowski, Prezes Zarządu Group One.

Dołączenie do Group One to przemyślana decyzja. Głównym kryterium przy wyborze partnera był potencjał dalszego rozwoju GONG przy jednoczesnym zachowaniu naszej tożsamości i kultury organizacyjnej. – komentuje Agnieszka Gołębiowska, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel GONG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akwizycja GONG wpisuję się w strategie Group One, którą jest konsolidacja rynku nowoczesnej komunikacji marketingowej.

W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50% pochodzić będzie z Digitalu. GONG w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski  – dodaje Żołędziowski

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przyszłością komunikacji marketingowej jest pełna integracja działań na poziomie contentu i mediów. Współpraca z Value Media w ramach Group One wzmocni ofertę GONG i pozwoli na realizacje w pełni zintegrowanych kampanii we wszystkich kanałach – dodaje Bartek Gołębiowski, Dyrektor Kreatywny, założyciel i współwłaściciel agencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Group One jest niezależną grupą komunikacji marketingowej oferującą klientom zintegrowane usługi strategiczne, technologiczne, kreatywne i mediowe. W skład Group One wchodzą domy mediowe z wiodącym Value Media, dwie full-serwisowe agencje kreatywne Change i GONG, oraz firmy technologiczne. Group One po połączeniu zatrudnia ponad 200 osób.