Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus, agencji MarTech & e-commerce SalesTube oraz premierowo agencji Grow Now zajmującej się rozwojem marek na międzynarodowych platformach zakupowych.
Uczestnicy mogą rozwijać się docelowo w ramach siedmiu ścieżek: Media Trainee, Video Buyer Trainee, SEO Trainee, Performance Trainee, Marketing Automation Trainee, Analyst Trainee i Marketplace Trainee.
Zobacz również
– Z edycji na edycję One School rozwija się zarówno pod kątem szkoleń jak i ścieżek kariery. W tym roku premierowo uzupełniamy go o cztery bardzo przyszłościowe kierunki związane z analityką, martechem i rozwojem marki na marketplace’ach. Jednocześnie zostajemy przy formule, która świetnie się sprawdza: indywidualne podejście z testem Gallupa, duża dawka wiedzy i odrobina grywalizacji w projektach grupowych. To właśnie ten mix uczestnicy oceniają na 5,7 w skali 1-6 – mówi Martyna Strugińska, Talent Manager w Group One Media.
Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i wspomnianą identyfikację mocnych każdego uczestnika przez sesje Gallupa.
Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach należących do Group One.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegóły na https://oneschool.groupone.pl/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing