GroupM po raz pierwszy w Polsce organizuje NextM, konferencję o przyszłości technologii i marketingu

Na NextM reklamodawcy i partnerzy GroupM będą mieli okazję poznać wschodzące trendy technologiczne i posłuchać wizjonerów ze świata marketingu. 5 grudnia br. w Warszawie wystąpią m.in. Bob Hoffman, Oobah Butler czy Dr Tu-Lam Pham.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

GroupM, platforma negocjacyjna i technologiczna agencji mediowych WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare) organizuje pierwszą w Polsce edycję NextM, konferencji poświęconej przyszłości marketingu i technologii. Na NextM wystąpią międzynarodowi eksperci i wizjonerzy – m.in. Bob Hoffman, prześmiewca digitalowej rewolucji; Dr Tu-Lam Pham, obserwator chińskiego biznesu mediowo-reklamowego czy Aral Balkan, aktywista kontestujący zbawczą rolę nowych rozwiązań cyfrowych.

Istotną częścią NextM będzie park technologiczny, w którym partnerzy GroupM zaprezentują marketingowe i mediowe nowinki. Częścią parku będzie m.in. strefa mSpark zagospodarowana przez lokalne start-upy.

– Na NextM zderzamy idee, pomysły i rozwiązania, które mogą wyznaczyć przyszłość naszego rynku. Uznaliśmy, że agencje GroupM maja okazję na co dzień promować wśród klientów swoje produkty, postanowiliśmy więc tym razem oddać głos wizjonerom ze świata. Często kontrowersyjnym, ale wiele wnoszącym do dyskusji o standardach biznesu, nie tylko reklamowego – opisuje Izabela Albrychiewicz, prezes polskiego oddziału GroupM.

Więcej informacji o NextM znajduje się na stronie wydarzenia nextm.com.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest partnerem mediowym wydarzenia.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się