Groupon, światowy lider handlu lokalnego, z dumą ogłasza powołanie Mirosława Forystka na stanowisko Vice President of Global Customer Operations Technology and Robotic Automation.
„Cieszę się, mogąc powitać Mirosława Forystka w Groupon. Część operacyjna naszego biznesu dynamicznie się rozwija, koncentrując się na dostarczaniu klientom i partnerom najlepszych w swojej klasie usług. Doświadczenie Mirosława doskonale wzmacnia zespół Groupon w zakresie technologii, robotyki i inteligentnych systemów, będących kluczowymi w zapewnieniu doświadczenia zakupowego, skoncentrowanego na łatwości obsługi i dostarczaniu dodatkowej wartości” – powiedziała Anita Samojednik, SVP, Global Operations w Groupon.
Zobacz również
W Groupon Mirosław odpowiada za Global Customer Operations Technology, Robotics and Automation – międzynarodowy zespół utalentowanych inżynierów, koncentrujących się na automatyzacji procesów sprzedaży i obsługi klienta. Obejmuje to przesyłanie danych w czasie rzeczywistym przy użyciu interfejsów API, a także tworzenie responsywnych stron internetowych, analitykę danych oraz zaawansowane testy A/B.
„Groupon to dynamiczne środowisko, w którym pracujemy nad szeregiem najnowocześniejszych technologii w globalnej skali. Dlatego też mocno wierzę we wszystkie zalety automatyzacji procesów i robotyki oraz możliwość wykorzystania ich w centrach usług wspólnych. Wzmocnienie satysfakcji klienta, zwiększona produktywność i dokładność, uproszona komunikacja i interfejs użytkownika czy szybkie przetwarzanie i skalowalnie modelu biznesowego to tylko niektóre z nich. Katowicki zespół inżynierów będzie dążył do doskonalenia procesów Groupon Shared Services, co pozwoli wszystkim pracownikom skupić się na bardziej złożonych działaniach” – mówi Mirosław Forsytek.
Mirosław Forystek jest specjalistą IT z ponad 20-letnim doświadczeniem na różnych stanowiskach. Od 2012 roku pełnił funkcję dyrektora nadzorującego obszar IT w ING Banku Śląskim. Jest absolwentem Cybernetyki Ekonomicznej i Informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Mirosław zdobył tytuł CIO Roku 2014 w Polsce i był finalistą europejskiego CIO roku 2015.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing