Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później.
Najbliższe spotkanie poprowadzi Anna Moczulska – senior digital analyst w Artegence. Ania odpowie na pytanie: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?
Zobacz również
Podczas webinaru 11 sierpnia dowiesz się:
- Jak śledzimy użytkowników dzięki GA4?
- Jakie są modele atrybucji i modele zbierania danych w GA4?
- Czym różnią się od siebie narzędzia UA i GA4?
- Dlaczego GA4 pomoże Ci urealnić dane o ruchu na stronie?
- Jak dzięki odpowiednim ustawieniom GA4 uzyskać więcej wejść na stronę, użytkowników, konwersji, ale i realnych klientów oraz wyższą sprzedaż?
Zapisz się na Growth Summer Days: artegence.com/growth-summer-days.
Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX director w Efigence. Paweł wyjaśni: dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Co wydarzy się podczas webinaru?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
- Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
- Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
- Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.
Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX;
- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.
Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl