Growth Summer Days: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Artegence i Efigence zapraszają na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days, które są skierowane dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych.
O autorze
2 min czytania 2022-08-04

Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później.

Najbliższe spotkanie poprowadzi Anna Moczulska – senior digital analyst w Artegence. Ania odpowie na pytanie: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Podczas webinaru 11 sierpnia dowiesz się:

  • Jak śledzimy użytkowników dzięki GA4? 
  • Jakie są modele atrybucji i modele zbierania danych w GA4?
  • Czym różnią się od siebie narzędzia UA i GA4?
  • Dlaczego GA4 pomoże Ci urealnić dane o ruchu na stronie?
  • Jak dzięki odpowiednim ustawieniom GA4 uzyskać więcej wejść na stronę, użytkowników, konwersji, ale i realnych klientów oraz wyższą sprzedaż?

Zapisz się na Growth Summer Days: artegence.com/growth-summer-days.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX director w Efigence. Paweł wyjaśni: dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.

Co wydarzy się podczas webinaru?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
  • Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
  • Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
  • Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX; 
  • Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników; 
  • Jak tworzyć rozwiązania out of the box; 
  • Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów. 

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.  

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl