Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Grupa IMS zmienia się

Prawie rok trwały prace związane ze strategią budowania marki IMS. Zostały zwieńczone nowym, precyzyjnym pozycjonowaniem istniejącej już 14 lat marki biznesowej, które lepiej odpowiada aspiracjom i planom rozwoju Grupy IMS.
O autorze
1 min czytania 2015-07-06

IMS specjalizuje się w mediach in-store oraz w nowatorskich rozwiązaniach sensorycznych dla sieci handlowych. Grupa, która jest liderem w swojej kategorii, rozwinęła specyficzne kompetencje w dziedzinach kluczowych dla jej rozwoju. To właśnie kompetencje Grupy będą komunikowane w ramach nowej identyfikacji.

W ramach wprowadzanych zmian spółka zmienia nazwę z Internet Media Services na IMS S.A., a istotnym modyfikacjom ulega identyfikacja wizualna IMS S.A. i spółek zależnych. Kod kolorów IMS został oparty na kolorze wiodącym (rubin) oraz czterech kolorach wspomagających, przypisanych do kompetencji zgromadzonych w czterech głównych departamentach Grupy.

Jednym z celów nowej identyfikacji Grupy jest zbudowanie silnej, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki biznesowej zunifikowanej w modelu monobrandowym. Takie rozwiązanie ma na celu zbudowanie przekazu klarownie obrazującego kompetencje, którymi operuje Grupa. Obecnie poszczególne działy w ramach grupy będą występować pod wspólną nazwą IMS wspartą rozszerzeniem kompetencyjnym departamentów: IMS media, IMS sensory, IMS r&d i IMS events.

Strategia marki jest realizowana również w zakresie komunikacji marketingowej. Zadania nowej strategii komunikacyjnej obejmują m.in. edukację rynku w zakresie potencjału wykorzystania mediów sensorycznych, komunikację potencjału eksperckiego IMS oraz wsparcie sprzedaży usług Grupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj