Nowy serwis zyskał przejrzystą szatę graficzną, intuicyjną nawigację oraz rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Został przygotowany w oparciu o trzy zasady: patrzenie w przyszłość, synchronizację z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów biznesowych Toyoty. Serwis został stworzony w oparciu o nowy CMS Drupal, dzięki czemu aktualizacja treści jest łatwiejsza i intuicyjna.
W pracach nad serwisem wzięło udział pięć jednostek biznesowych Grupy K2, dostarczając pełne wsparcie technologiczne i marketingowe, potrzebne do wdrożenia. Agencja kreatywna K2, odpowiadała za koncepcję wizualną i merytoryczną. K2 Digital Products, tworząca produkty i usługi cyfrowe, zadbała o UX i UI oraz całość prac deweloperskich. Fabrity, software house, wykonała prace związane z integracją systemu. K2 Precise, agencja marketingu precyzyjnego, zoptymalizowała serwis pod kątem SEO oraz wdrożyła zaawansowaną analitykę. Nowy serwis działa na infrastrukturze Oktawave, dostawcy chmury publicznej, który dba również o dostępność portalu w trybie 24/7/365.
Zobacz również
– Dzięki uzupełniającym się kompetencjom technologiczno-marketingowym spółek wchodzących w skład Grupy K2, mogliśmy wspólnie zrealizować całość prac związanych z wdrożeniem nowego serwisu toyotabank.pl. Pozwoliło to na płynny przebieg prac i wzięcie odpowiedzialności za wszystkie etapy projektu – komentuje Paweł Wujec, prezes Grupy K2.
Grupa K2 współpracuje z Toyota Financial Services Polska w ramach stałej obsługi od 2007 roku. W tym okresie zrealizowano już trzy odsłony serwisu www.toyotabank.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]