fot. od lewej: Marta Jasiewicz-Badowska, dr Agata Charzyńska, Natalia Makuła
Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym oraz wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.
Zobacz również
Skuteczne dotarcie do konsumenta, zdobycie jego uwagi oraz dostarczanie usług i produktów, które spełnią jego oczekiwania, to kluczowe wyzwania współczesnych marketerów. Niesie to za sobą oczywisty wzrost w zapotrzebowaniu na działania z obszaru analityki danych. Koncentracja na udoskonalaniu oferty badawczo-analitycznej oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz zaawansowanych algorytmów, pozwoli nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów, a co za tym idzie, podnosić skuteczność i precyzyjność w dotarciu do konsumentów – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director w Annalect.
Wzmocnienie obszaru data science jest odpowiedzią Grupy OMD na zmieniające się potrzeby marketerów. Zadaniem zespołu Annalect jest dostarczanie klientom komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz strategii rozwoju produktów i usług. W swoich realizacjach agencja wykorzystuje klasyczne i zaawansowane metody badawcze i analityczne, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania matematycznego przy pomocy statystyki bayesowskiej. W swojej codziennej pracy używa technik uczenia maszynowego z nadzorem i bez nadzoru. Posługuje się narzędziami klasy BI (business intelligence), by uzyskaną wiedzę o procesie przekazać w lekkiej i zrozumiałej formie.
Marta Jasiewicz-Badowska, lead data scientist – absolwentka Matematyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Posiada doświadczenie w zakresie analityki, które nabywała pracując jako commercial analyses manager w koncernie farmaceutycznym Apotex Inc. oraz w Aurovitas Pharma Polska na stanowisku data science manager. Prelegentka na wielu sektorowych konferencjach. Najważniejsze z nich to: The 6th Workshop Advanced Analytics And Data Science, Qlik Analytics Tour, SAS dla Administratorów i Praktyków – Klasyczny Credit Scoring w Nieklasycznych Zastosowaniach oraz IX Field Force & Sales Excellence for Pharma. W Annalect zajmuje się współpracą z kluczowymi klientami agencji oraz odpowiada za opracowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych na potrzeby wszystkich obsługiwanych marek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dr Agata Charzyńska, data science manager – absolwentka Matematyki oraz Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. W 2018 roku ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, otrzymując tytuł Doktora Nauk Matematycznych. Ekspertka w dziedzinie statystyki. Przed dołączeniem do Annalect pracowała jako statystyk w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN, Instytucie Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN oraz w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. W Annalect odpowiada za obsługę projektów z zakresu analityki predykcyjnej oraz consulting w obszarze CRM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Natalia Makuła, data science manager – absolwentka Matematyki na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w statystycznej analizie danych. Swoją karierę rozpoczynała w sektorze bankowym jako specjalista w Departamencie Ryzyka Banku Millennium w Zespole Modelowania Ryzyka. W Annalect odpowiada za projekty z obszaru MMM oraz rozwój narzędzi w obszarze atrybucji zarówno digitalowej, jak i omnichannelowej.