Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD, której misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o dane, a także projektowanie procesów i narzędzi dla firm przechodzących transformację.
„Wiedza jest dziś naszym podstawowym zasobem, a umiejętność jej gromadzenia i wykorzystania jedyną drogą do zbudowania przewagi konkurencyjnej. Tworzymy dział, który nie tylko zapewni najlepsze wykorzystanie i dystrybucję wiedzy wewnątrz organizacji, ale także dostarczy naszym klientom skuteczne rozwiązania wykorzystujące wiedzę, którą sami posiadają w swoich firmach”– mówi Marta Pichlak-Miarka.
Zobacz również
Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka to doświadczony strateg komunikacji, coach przywództwa i trener biznesu z ponad 10 letnim doświadczeniem pracy po stronie domów mediowych w obszarze online marketingu. Wcześniej była związana z Zenith Media, K2 Media i Discovery, ostatnie 2,5 roku pełniła rolę Strategy Managera, odpowiadając głównie za tworzenie strategii komunikacji i mediów dla Klientów agencji oraz dla potrzeb przetargowych. Pracowała m.in. dla takich marek jak: L’Oreal Polska, Coty, Merc, IKEA, SCA. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, jest wykładowcą na Studiach Podyplomowych Reklamy na SGH, gdzie prowadzi wykład na temat Nośników Reklamowych i Planowania Mediów oraz dwa autorskie warsztaty „Strategia Mediowa” i „Media Plan”. Oprócz reklamy, coaching jest jej drugą pasją, jest właścicielem firmy coachingowo – szkoleniowej Leaders House.
Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka to absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Zarządzania/Polish Open University na kierunku Komunikacja Strategiczna w Marketingu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach