Grupa Onet.pl wzmacnia obszar e-commerce

Mariusz Janiszewski (Prezes Zarządu Skapiec.pl) i Paweł Kucharzak (Prezes Zarządu Opineo.pl), będą dbali o rozwój nie tylko podległych spółek, ale także o wsparcie produktów e-commerce dla całej Grupy Onet.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-01-12

(Na fot. od lewej: Jaromir Łański, Mariusz Janiszewski, Paweł Kucharzak)

Z dn. 12 stycznia br. zespół wrocławskich firm wzmacnia Jaromir Łański, który przejmuje odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie działalnością Skapiec.pl oraz Opineo.pl.

Prezesi Zarządów spółek Skapiec.pl oraz Opineo.pl z dn. 12 stycznia br. poszerzają zakres swoich obowiązków, skupiając się głównie na budowie silnej strategii rozwoju i synergii działań dla produktów e-commerce Grupy Onet.pl.

Zarówno Mariusz, jak i Paweł to znakomici eksperci o wieloletnim doświadczeniu na rynku e-commerce. Dlatego powierzenie im odpowiedzialności za rozwój i stworzenie nowych produktów e-commerce jest kolejnym krokiem, by skutecznie wykorzystać ich doświadczenie oraz istniejącą synergię pomiędzy spółkami – mówi Zbigniew Ptaszyński, Dyrektor Biznesów Transakcyjnych i e-commerce Grupy RAS, Członek Zarządu Skapiec.pl i Opineo.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W styczniu do zespołu wrocławskich spółek, dołącza Jaromir Łański, który przejmie odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie działalnością firm, zarówno w obszarze procesowym, administracyjnym i  finansowym.

Jaromir Łański posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi oraz wydawniczymi. Przez ostanie dwa i pół roku pracował dla KAYAK Europe (części amerykańskiej grupy The Priceline Group, w skład której wchodzą m.in. Booking.com, Priceline.com i Rentalcars.com), będąc odpowiedzialnym za polską wersję porównywarki turystycznej KAYAK.pl, za koordynację lokalizacji oraz kontroli jakości ponad 20 wersji narodowych aplikacji mobilnych. Wcześniej zajmował się rozwojem produktu w Travelplanet.pl, pracował m.in. jako dyrektor ds. kontentu w Poland.com oraz jako dyrektor wydawniczy w Vogel Burda Communications, wydawcy m.in. magazynu komputerowego CHIP. Dodatkowo od 2006 roku, jako zewnętrzny konsultant, doradzał firmom i agencjom interaktywnym w zakresie user experience i użyteczności serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Jest też współtwórcą porównywarki turystycznej turigo.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się