W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety
Poprzez uczestnictwo w kampanii #HeForShe, Orbis i AccorHotels zobowiązują się, wraz z 9 innymi przedsiębiorstwami, 10 uniwersytetami i rządami 10 państw – wybranymi przez agendę Organizacji Narodów Zjednoczonych « UN Women », do osiągnięcia celów wyznaczonych na 2017 rok.
Różnorodne zespoły osiągają po prostu lepsze wyniki i dostarczają więcej innowacji i kreatywności. I w tym właśnie tkwi siła różnorodności. W związku z tym, jestem przeświadczony, iż wspieranie kobiet w realizacji kariery zawodowej jest również obowiązkiem każdego mężczyzny. Dlatego też jestem #HeForShe ! Oczekuję od Was nie tylko dołączenia do kampanii #HeForShe, ale chcę, aby każdy promował różnorodność, zaczynając od zrozumienia sytuacji kobiet. – oświadczył Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis S.A.
Zobacz również
#HeforShe
8 marca, w Dniu Kobiet, Grupa Hotelowa Orbis opublikowała spot w ramach kampanii #HeForShe przedstawiający wartości, jakimi kieruje się 5 mężczyzn pracujących w Grupie Orbis na różnych stanowiskach i w różnych krajach. Dodatkowo spółka przygotowała serię wywiadów z wybranymi pracownicami Grupy, które sukcesywnie będą pojawiać się na stronie firmowej.
Cele Grupy Hotelowej Orbis na koniec 2017 roku :
– Zrozumienie i zapewnienie zaangażowania pracowników płci męskiej w kampanię #HeForShe:
- Cel : 2 000 pracowników płci męskiej zaangażowanych w kampanię #HeForShe ;
- Zaproszenie mężczyzn do korporacyjnej sieci kobiet Women At AccorHotels Generation (WAAG) i osiągnięcie wskaźnika 35% mężczyzn wśród członków sieci WAAG na koniec 2017 roku.
– Dążenie do parytetu wynagrodzeń i reprezentacji kobiet:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Utrzymanie wskaźnika 40% dyrektorów hoteli reprezentowanych przez kobiety;
- Utrzymanie wysokiego udziału kobiet w kadrze menadżerskiej Orbis S.A. (aktualnie, 60% menadżerów w siedzibie Orbis S.A. to kobiety) ;
- Dążenie do większego udziału kobiet w kadrze zarządzającej spółki Orbis S.A.
– Pogłębianie naszej wiedzy o ewolucji „ideału pracownika” oraz zmieniającej się branży hotelarskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Udział kobiet wśród gości grupy AccorHotels wzrósł znacząco z 26% w 2000 roku do ponad 34% na koniec 2013 i stał się prawdziwym wyzwaniem, gdyż branża hotelarska była dotychczas w głównej mierze zarządzana przez mężczyzn.
Grupa Orbis wspiera kobiety
Skuteczne działania poprzez sieć Women At AccorHotels Generation (WAAG)
Sieć WAAG zrzesza kobiety pracujące w Grupie Orbis i AccorHotels w Polsce i w całym regionie Orbisu. W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety, co stanowi najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności AccorHotels. « Celem sieci WAAG jest zwiększenie kompetencji przywódczych, zbudowanie większego komfortu pracy oraz wzajemna inspiracja. » – wyjaśnia Katarzyna Nowak, liderka WAAG Polska i Europa Wschodnia w Grupie Hotelowej Orbis. Wokół tych celów została zbudowana propozycja warsztatów, spotkań i programu mentoringowego w Grupie Orbis – dodaje Nowak.