Grupa teatralna Mumio powraca z „koputkiem”. Tym razem w reklamie Plush

Grupa teatralna Mumio powraca z „koputkiem”. Tym razem w reklamie Plush
Grupa teatralna Mumio powraca, by po 20 latach spróbować odtworzyć jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii reklamy – legendarną scenkę zakończoną kultowym tekstem „Kopytko”. Tym razem grupa wystąpiła w reklamie Plusha.
O autorze
1 min czytania 2025-03-20

Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. Akcja rozgrywała się najczęściej w salonie operatora, a członkowie – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński wcielali się w role zarówno pracowników, jak i klientów Plusa. Teraz, dwie dekady później – powracają, ale tym razem łącząc siły z Plushem.  

Tym razem żółty jest metaforą – trudne słowo – ceny abonamentu, a zielony alegorią – jeszcze trudniejsze słowo – gigabajtów. Z dopisków Plusha wynika, że całość promuje Łatwofertę.

Było wiele prób, naprawdę WIELE. Była energia, były emocje, pot, łzy. Był twerk, desperackie spojrzenia i nadzieja do ostatniej chwili. A finał? No cóż… nie wyszło, ale na TikToka będzie w sam raz. 

@plush A to, ma przedstawiać, że co? Jak to co? Łatwofertę w Plush za 20 zł/mies. za osobę! #plush ♬ dźwięk oryginalny – Plush
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie. W dn. 20 marca br. o godz. 10:24 reklama na TikToku ma niemal 17 tysięcy polubień i 486 komentarzy.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się