Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. Akcja rozgrywała się najczęściej w salonie operatora, a członkowie – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński wcielali się w role zarówno pracowników, jak i klientów Plusa. Teraz, dwie dekady później – powracają, ale tym razem łącząc siły z Plushem.
Tym razem żółty jest metaforą – trudne słowo – ceny abonamentu, a zielony alegorią – jeszcze trudniejsze słowo – gigabajtów. Z dopisków Plusha wynika, że całość promuje Łatwofertę.
Zobacz również
Było wiele prób, naprawdę WIELE. Była energia, były emocje, pot, łzy. Był twerk, desperackie spojrzenia i nadzieja do ostatniej chwili. A finał? No cóż… nie wyszło, ale na TikToka będzie w sam raz.
Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie. W dn. 20 marca br. o godz. 10:24 reklama na TikToku ma niemal 17 tysięcy polubień i 486 komentarzy.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing