Agencja Digital Hill dziedziczy doświadczenie jednej z pierwszych w Polsce agencji interaktywnych – Internet Designers – istniejącej na rynku od 1997 roku. Stanowi ją zespół specjalistów SEO, SEM oraz Content Marketing. Oferta agencji to usługi Performance Marketing dedykowane dla branży e-commerce rozumianej przede wszystkim jako sklepy internetowe, ale także marki, dla których internet jest ważnym źródłem budowania przewagi konkurencyjnej i generowania leadów.
CEO Digital Hill został Marcin Cichoń, pełniący również rolę Performance Marketing Managera w Grupie Unity. Wcześniej Dyrektor Operacyjny w agencji interaktywnej Ideacto z Grupy Divante. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego na Uniwersytecie Leona Koźminskiego w Warszawie oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i współautor największej polskiej publikacji o e-commerce – Biblii eBiznesu.
Zobacz również
Powołanie Digital Hill jako nowego, samodzielnego brandu w strukturach Grupy Unity pozwoli na łatwiejszą komunikację naszej oferty do rynku oraz umożliwi nam dotarcie do szerszej grupy docelowej zainteresowanej usługami generowania sprzedaży w e-commerce – mówi Marcin Cichoń, CEO Digital Hill – Nowy brand jeszcze mocniej prezentuje nasze zintegrowane kompetencje w zakresie SEO, kampanii reklamowych on-line oraz Content Marketingu. Jesteśmy pewni, że tylko kompleksowe podejście do generowania ruchu w e-commerce daje wymierne korzyści, o czym świadczą również z sukcesem prowadzone działania dla naszych dotychczasowych klientów.
Agencja Digital Hill, tak jak do tej pory robił to dział Performance Marketing w Grupie Unity, wspierać będzie klientów Grupy Unity. Portfolio brandu zasilają już takie marki jak Top Secret, Big Star, Primamoda, Wittchen, Vistula, Wółczanka, Chicco, Piotr i Paweł, Skalnik.pl, czy Tołpa. Digital Hill należy również do prestiżowego grona Google Premium Partners, czyli najlepszych agencji SEM w Polsce.
Digital Hill ugruntowuje pozycję Grupy Unity jako jednego z największych w Polsce dostawców usług i narzędzi dla e-commerce – mówi Piotr Wrzalik, Wiceprezes Zarządu w Grupie Unity – Połączenie kompleksowych usług e-marketingowych agencji wraz z rozwiązaniami technologicznymi dostarczanymi przez Grupę Unity, pozwalają nam w pełni rozwijać e-biznesy Klientów i budować ich przewagę rynkową.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing