Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyczny i tworzy własną markę z naturalnymi produktami

Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyczny i tworzy własną markę z naturalnymi produktami
Polski piłkarz został nie tylko współwłaścicielem firmy kosmetycznej, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora swojej marki.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Lajuu to marka stworzona przez Weronikę Rosati oraz Anetę Stacherek, która tworzy naturalne i wegańskie kosmetyki. Do tej pory oferta produktów pielęgnacyjnych była skierowana wyłącznie do kobiet, ale wkrótce ma to się zmienić. Firma rozszerza swój asortyment o kosmetyki premium dla mężczyzn, w których aż 95% składników będzie pochodzenia naturalnego. Nowa spółka nazwana Lajuu Man będzie w połowie zarządzana przez Lajuu, a w połowie przez nowego udziałowca – Grzegorza Krychowiaka.

– Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora, w skali globalnej w 2020 r. osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.

Zawodnik rosyjskiego klubu Lokomotiw Moskwa będzie współwłaścicielem Lajuu Man, ale to nie jedyna jego nowa rola w biznesie kosmetycznym – będzie również ambasadorem swojej własnej marki The Men by Grzegorz Krychowiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypomnijmy, że to nie pierwsza tego typu inwestycja Krychowiaka – od 2018 r piłkarz prowadzi markę odzieżową, a także inwestuje w startupy.

Kosmetyki The Men by Grzegorz Krychowiak trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r. W pierwszej kolejności będzie można kupić krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się