Lajuu to marka stworzona przez Weronikę Rosati oraz Anetę Stacherek, która tworzy naturalne i wegańskie kosmetyki. Do tej pory oferta produktów pielęgnacyjnych była skierowana wyłącznie do kobiet, ale wkrótce ma to się zmienić. Firma rozszerza swój asortyment o kosmetyki premium dla mężczyzn, w których aż 95% składników będzie pochodzenia naturalnego. Nowa spółka nazwana Lajuu Man będzie w połowie zarządzana przez Lajuu, a w połowie przez nowego udziałowca – Grzegorza Krychowiaka.
– Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora, w skali globalnej w 2020 r. osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.
Zobacz również
Zawodnik rosyjskiego klubu Lokomotiw Moskwa będzie współwłaścicielem Lajuu Man, ale to nie jedyna jego nowa rola w biznesie kosmetycznym – będzie również ambasadorem swojej własnej marki The Men by Grzegorz Krychowiak.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza tego typu inwestycja Krychowiaka – od 2018 r piłkarz prowadzi markę odzieżową, a także inwestuje w startupy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kosmetyki The Men by Grzegorz Krychowiak trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r. W pierwszej kolejności będzie można kupić krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing