Działania komunikacyjne mające na celu poinformowanie o zaangażowaniu Krychowiaka w SYSTEM 3E i DOM 3E obejmują swoim zasięgiem profile SoMe ambasadora, poszczególnych marek, partnerów (np. Many Mornings, HomeKoncept, Kampinos Development, Mieszkaniowi) oraz influencerów (w kategoriach sport, technologie, lifestyle), media należące do Kanału Sportowego (ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy sportowych Michała Pola i Tomasza Smokowskiego), portale internetowe i media tradycyjne.
Z okazji inwestycji Krychowiak, we współpracy z SYSTEM 3E i DOM 3E, uruchomił konkurs, w którym do wygrania jest całoroczny domek wypoczynkowy 35 m/kw. o wartości 100 000 PLN. Wystarczy wejść na www.dom3e.com, znaleźć na stronie rysunkowego awatara Krychowiaka, kliknąć w niego, wypełnić formularz i załączyć swoje kreatywne video z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego warto mieć DOM 3E?”.
Zobacz również
W drugim etapie działań komunikacyjnych Krychowiak opublikuje serię filmików, które zaprezentują promowaną przez niego technologię – w atrakcyjny i dowcipny sposób.