Na chwilę przed finałem najważniejszego turnieju CS:GO tego półrocza platforma FACEIT (jedna z największych kuźni talentów na e-sportowych arenach) ogłosiła projekt realizowany przy współpracy z luksusową marką modową – Gucci Gaming Academy. To pierwsza tego rodzaju inicjatywa podjęta przez luksusową markę modową w celu pielęgnowania młodych talentów e-sportowych przy jednoczesnym tworzeniu zdrowszego środowiska gier i rywalizacji.
Po co powstało Gucci Gaming Academy? Akademia stworzyła program rozwoju, który ma na celu zapewnienie wsparcia i doskonalenie umiejętności miękkich – poprzez dedykowane sesje coachingowe i zajęcia zespołowe. Dzięki temu kolejne pokolenie talentów e-sportowych będzie sobie lepiej radzić z rosnącymi wyzwaniami psychicznymi i fizycznymi wynikającymi z presji na występy w grze i egzamin online.
Zobacz również
Z dumą ogłaszamy uruchomienie Gucci Gaming Academy. Wspólnie dostrzegliśmy potrzebę stworzenia nowej inicjatywy wspierającej rozwój nowych talentów. Akademia zapewni wyraźną ścieżkę do struktury pro, łącząc punkty między FACEIT Pro League, edukacją i dobrym samopoczuciem. Fizyczne i psychiczne wymagania stawiane zawodnikom, którzy chcą grać na profesjonalnym poziomie, są wysokie. Zawodnicy mają ścisłe harmonogramy treningowe, rywalizują w turniejach o wysokim ciśnieniu i znajdują się pod ogromną presją ze strony fanów. przestrzeń otrzymuje odpowiednią strukturę wsparcia na wczesnym etapie ich rozwoju.Wspieranie i pielęgnowanie młodych talentów e-sportowych jest podstawą wartości FACEIT i mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej wizji z Gucci, Akademia pomoże edukować wzorce jutra – skomentował Michele Attisani, współzałożyciel FACEIT i CBO.
Twórcy Gucci Gaming Academy robią selekcja wśród kandydatów, która będzie opierać się nie tylko na występach w grze, ale także na rozmowach kwalifikacyjnych, które ocenią osobiste wartości i umiejętności miękkie kandydatów. Już teraz wybrano czterech obiecujących graczy, którzy otrzymają w Akademii pomoc przy rozwijaniu profesjonalnej kariery. Wśród szczęśliwców znajdziemy dwóch Polaków: Brajana „DGL” Lemechę i Łukasza „mwlky” Pachuckiego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wszyscy zakwalifikowani mogą w tym miejscu liczyć na wsparcie w swoim zawodowym rozwoju m.in. pracę z psychologiem e-sportowym, trenerem od gry drużynowej oraz szkolenia z rozwijania własnej marki i kontraktach. Dodatkową nagrodą są peryferia od marki Logitech.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gracze będą częścią akademii przez okres do roku lub do czasu, gdy zostaną podpisane do drużyny i staną się zawodowcami.