Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości

Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości
W ramach kampanii nowego zapachu Gucci Bloom Acqua di Fiori marka podjęła współpracę z 15 ilustratorkami z całego świat, by te zinterpretowały znaczenie zapachu, pokazując różne oblicza kobiecości.
O autorze
1 min czytania 2018-05-07

Każda z zaproszonych artystek miała stuprocentową swobodę twórczą tak, by efektem było osobiste i energetyczne spojrzenie na nowy zapach. Projekt #AcquadiFiori przyniósł niepowtarzalne interpretacje artystyczne. Finalnie możemy zobaczyć grafiki imitujące stare zielniki, autoportrety, komiksy, piękne ilustracje, a wszystko to porusza temat przyjaźni, dojrzałości i różnego oblicza kobiecości, dlaczego? Ponieważ nowy zapach marki łączy w sobie zieleń galbanum i pąki czarnej porzeczki z ciężkim drzewem sandałowym – co ma wywoływać skojarzenia z młodzieńczą energią i siostrzanymi przyjaźniami.

Wśród artystek znalazły się Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Emma Allegretti, Joy Miessi, Joana Avillez, Fee Greening czy Phoebe Collings-James. Marka wyszukiwała ich za pośrednictwem mediów społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co myślicie o tej kampanii? Więcej zdjęć znajdziecie na Instagramie marki. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno nową twarzą Louis Vuitton została Emma Stone. W spocie zobaczyć możemy malownicze scenerie kalifornijskich pustkowi i pustyni, na tle których aktorka pokazana jest z różnymi wariantami torebki Capucine.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Inna kampania, która pobudziła internet do życia to nowa kreacja lodów Magnum. Marka od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.