Każda z zaproszonych artystek miała stuprocentową swobodę twórczą tak, by efektem było osobiste i energetyczne spojrzenie na nowy zapach. Projekt #AcquadiFiori przyniósł niepowtarzalne interpretacje artystyczne. Finalnie możemy zobaczyć grafiki imitujące stare zielniki, autoportrety, komiksy, piękne ilustracje, a wszystko to porusza temat przyjaźni, dojrzałości i różnego oblicza kobiecości, dlaczego? Ponieważ nowy zapach marki łączy w sobie zieleń galbanum i pąki czarnej porzeczki z ciężkim drzewem sandałowym – co ma wywoływać skojarzenia z młodzieńczą energią i siostrzanymi przyjaźniami.
Wśród artystek znalazły się Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Emma Allegretti, Joy Miessi, Joana Avillez, Fee Greening czy Phoebe Collings-James. Marka wyszukiwała ich za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Zobacz również
Co myślicie o tej kampanii? Więcej zdjęć znajdziecie na Instagramie marki.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno nową twarzą Louis Vuitton została Emma Stone. W spocie zobaczyć możemy malownicze scenerie kalifornijskich pustkowi i pustyni, na tle których aktorka pokazana jest z różnymi wariantami torebki Capucine.
PS2
Inna kampania, która pobudziła internet do życia to nowa kreacja lodów Magnum. Marka od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.