„Guseppe, pizza Italiana!”: Aktywacja Dr. Oetkera na TikToku

Mini serial o pizzy Guseppe stworzony przez 14 tiktokowych twórców dotarł do milionów młodych fanów. Akcja Dr. Oetkera przeprowadzona przez agencję DDOB miała 4,4 miliona wyświetleń organicznych i 1,8 miliona wyświetleń instastories.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

W okresie od 15 stycznia do 9 lutego br. pizza Guseppe zapraszała do zabawy na TikToku w rytmie dobrze znanej, wpadającej w ucho melodii z reklamy „Guseppe, pizza Italiana!”. Głównym założeniem akcji przeprowadzonej przez Dr. Oektera było odświeżenie słynnego jingla wśród młodych fanów pizzy. Aktywacja pod hasłem #PizzaItaliana bazowała na popularności TikToka, platformy społecznościowej opierającej się na znanych motywach muzycznych, do których twórcy opowiadają krótkie, zabawne historie.

14 tiktokerów stworzyło filmiki o różnych okazjach sprzyjających jedzeniu pizzy: gdy ktoś zgłodnieje, gdy para spędza razem czas, na imprezie, itp. Akcja zachęcała członków społeczności video do wspólnej zabawy w rytm muzyki z pierwszej reklamy „Guseppe, pizza Italiana!” użytej do filmików na TikToku. 

– Celem aktywacji było przypomnienie młodym konsumentom znanego z dzieciństwa, chwytliwego reklamowego jingla „Guseppe pizza Italiana!”. Czternastu tiktokerów stworzyło mini serial o pizzy Guseppe odsyłając w swoim materiale do kolejnego, publikującego następnie twórcy, tak aby odcinki połączyły się w całość. Dodatkowo każdy młody twórca publikował instastories, w którym zachęcał do obejrzenia filmiku na swoim tiktokowym profilu. Kulminacyjny odcinek był publikowany 9 lutego w Światowy Dzień Pizzy – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska. 

Najlepszym podsumowaniem akcji „Guseppe, pizza Italiana!” są jej wyniki:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 4,4 miliona wyświetleń organicznych na TikToku, 
  • 1,8 miliona wyświetleń instastories twórców podczas akcji.

#pizzaitaliana to główny hashtag akcji Dr. Oetkera na TikToku, po którym można odnaleźć w aplikacji filmiki. 

Wszystkie odcinki mini serialu są podpięte fanpage’u Guseppe w sekcji TikTok na tej stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Filmik podsumowujący akcję można zobaczyć tu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się