W okresie od 15 stycznia do 9 lutego br. pizza Guseppe zapraszała do zabawy na TikToku w rytmie dobrze znanej, wpadającej w ucho melodii z reklamy „Guseppe, pizza Italiana!”. Głównym założeniem akcji przeprowadzonej przez Dr. Oektera było odświeżenie słynnego jingla wśród młodych fanów pizzy. Aktywacja pod hasłem #PizzaItaliana bazowała na popularności TikToka, platformy społecznościowej opierającej się na znanych motywach muzycznych, do których twórcy opowiadają krótkie, zabawne historie.
14 tiktokerów stworzyło filmiki o różnych okazjach sprzyjających jedzeniu pizzy: gdy ktoś zgłodnieje, gdy para spędza razem czas, na imprezie, itp. Akcja zachęcała członków społeczności video do wspólnej zabawy w rytm muzyki z pierwszej reklamy „Guseppe, pizza Italiana!” użytej do filmików na TikToku.
Zobacz również
– Celem aktywacji było przypomnienie młodym konsumentom znanego z dzieciństwa, chwytliwego reklamowego jingla „Guseppe pizza Italiana!”. Czternastu tiktokerów stworzyło mini serial o pizzy Guseppe odsyłając w swoim materiale do kolejnego, publikującego następnie twórcy, tak aby odcinki połączyły się w całość. Dodatkowo każdy młody twórca publikował instastories, w którym zachęcał do obejrzenia filmiku na swoim tiktokowym profilu. Kulminacyjny odcinek był publikowany 9 lutego w Światowy Dzień Pizzy – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska.
Najlepszym podsumowaniem akcji „Guseppe, pizza Italiana!” są jej wyniki:
- 4,4 miliona wyświetleń organicznych na TikToku,
- 1,8 miliona wyświetleń instastories twórców podczas akcji.
#pizzaitaliana to główny hashtag akcji Dr. Oetkera na TikToku, po którym można odnaleźć w aplikacji filmiki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie odcinki mini serialu są podpięte fanpage’u Guseppe w sekcji TikTok na tej stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Filmik podsumowujący akcję można zobaczyć tu.