TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Gutsy CV”: Rodolphe Barth zamiast CV wysłał… wnętrzności

kampania Guts CV
Rodolphe Barth, chcąc nawiązać współpracę z agencją GUT Amsterdam, zamiast klasycznego CV przekazał swoje... wnętrzności.
O autorze
1 min czytania 2025-09-22

W branży, w której rekruterzy otrzymują codziennie wiele podobnych sobie CV, Rodolphe Barth postanowił się wyróżnić. W ramach rekrutacji do agencji GUT Amsterdam, Barth zorganizował odważną akcję.

Przeszczep kreatywny

W głowie Rodolphe’a Bartha narodził się pomysł na to, by zorganizować kreatywny „przeszczep narządu”. Podczas, gdy zainteresowany pracą czekał na swoją rozmowę kwalifikacyjną, jego przyjaciel, przebrany za chirurga, dostarczył do agencji chłodziarkę medyczną z napisem „Kreatywny narząd dla agencji GUT”.

W pojemniku znajdowały się prawdziwe jelita wieprzowe – to one najbardziej przypominają te ludzkie. Do przesyłki dołączono również kartkę z notatką: „Moje wnętrzności są już na twoim biurku. Czy mam przynieść resztę ciała na rozmowę kwalifikacyjną?”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania budowania marki osobistej

Jak się okazało, akcja była częścią kampanii „Gutsy CV”, która powstała w ramach budowania marki osobistej. Rodolphe, przed dniem rozmowy kwalifikacyjnej, publikował na LinkedInie teasery. Wszystko miało być zgodne z pozycjonowaniem agencji GUT: śmiałością, instynktem i chwytliwym storytellingiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– To nie był tylko chwyt marketingowy. To była deklaracja kreatywności, którą wnoszę: pomysły, które zaskakują, niepokoją i pozostawiają trwałe wrażenie – napisał Rodolphe Barth.

PS Puste CV promują kampanię na rzecz osób neuroróżnorodnych

PS2 „Stanowisko: tata”: Dove zachęca ojców do uzupełnienia profili na LinkedInie o ojcowskie osiągnięcia