Gwiazdkowa akcja promocyjna LEGO

W sobotę 22 listopada odbyła się gwiazdkowa akcja promocyjna LEGO Polska. W łódzkiej Manufakturze firma zorganizowała wielką, rodzinną imprezę, na którą przyszło blisko 7 000 osób.
O autorze
1 min czytania 2014-12-10

Mali i duzi fani LEGO mogli dać upust swojej kreatywności, tworząc z klocków LEGO autorskie bombki i ozdoby, a następnie dekorując nimi 6-cio metrową, bożonarodzeniową choinkę. Do zbudowania samego drzewka użyto aż 200 000 elementów LEGO!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia firma LEGO Polska zorganizowała dla fanów kultowych klocków wielką niespodziankę! W sobotę 22 listopada w łódzkiej Manufakturze po raz pierwszy w Polsce stanęła niezwykła, blisko 6-cio metrowa bożonarodzeniowa choinka, w całości zbudowana z 200 000 klocków LEGO. Dodatkowe kilka tysięcy klocków posłużyło jako materiał do budowy choinkowych ozdób, które przez cały dzień, według własnego pomysłu, konstruowały dzieci i ich rodzice.

– To była pierwsza w Polsce impreza dekorowania choinki LEGO i bardzo się cieszymy, że wzbudziła tak duże zainteresowanie. Przyszło blisko 7 000 osób, które zaangażowały się w twórczą zabawę i skonstruowały w sumie około 2 000 bombek z klocków LEGO, które zawisły na świątecznym drzewku – mówi Bartosz Antoniak, Associate Marketing Coordinator w LEGO Polska. I dodaje: Ta akcja promocyjna w pełni oddaje wartości LEGO i pokazuje, jak bardzo zabawa klockami LEGO może być kreatywna, rozwijająca wyobraźnię oraz angażująca całe rodziny – dzieci, rodziców i dziadków.

Podczas imprezy w Manufakturze, oprócz konstruowania bombek i dekoracji świątecznych, zorganizowano również wiele innych atrakcji dla dzieci m.in. warsztaty kreatywnego budowania z klocków LEGO. W strefie foto można było zrobić zdjęcie ze swoją bombką i na miejscu otrzymać jego wydruk. Pod koniec dnia odbyło się uroczyste zapalenie światełek na choince. Drzewko z klocków LEGO pozostanie w galerii handlowej aż do 2 stycznia 2015 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Impreza była nagłaśniana poprzez lokalną, bannerową kampanię internetową oraz kampanię PR skierowaną do mediów ogólnopolskich i łódzkich. Do rodziców został także wysłany specjalny newsletter. W dniach 2-22 listopada w sklepach Smyk w Łodzi firma LEGO przeprowadziła akcję sprzedażową, która polegała na dołączaniu bezpłatnych zestawów świątecznych do produktów LEGO zakupionych za minimum 19,99 zł. Z okazji eventu została uruchomiona także strona, na której można znaleźć wiele inspiracji do tworzenia choinkowych ozdób z klocków LEGO, umieścić swoją autorską bombkę w galerii oraz obejrzeć zdjęcia z imprezy.

Kampanię PR przeprowadziła agencja public relations PiaR+. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się