fot. diary.lonelyheartslabel.com
Nowozelandzka marka bielizny Lonley w ramach kampanii stworzyła niezwykłą sesję zdjęciową, w której wzięły udział aktorki Lena Dunham oraz Jemima Kirke, znane głównie z serialu Girls. W ramach sesji wykonano kilka zdjęć przedstawiających Lenę i Jemimę w samej bieliźnie. Wszystkie fotografie zostały opublikowane bez retuszu.
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sesja jest także częścią projektu Lonely Girls Project. Ukazane są w nim zdjęcia kobiet ubranych w bieliznę marki, wykonane najczęściej w ich domach i publikowane bez retuszu, tak by podkreślić naturalne piękno uczestniczek.
Podobne podejście do kwestii piękna pokazała m.in. marka Dove w swojej kampanii For real beauty,
czy też amerykańska marka bielizny Aerie.
fot. pinterest.com/aerie
fot. pinterest.com/aerie