Spoty dedykowane markom Tytanit i Optysil są częścią zaplanowanej globalnej kampanii reklamowej w digitalu. Celem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy obu produktów – ich zaawansowania technologicznego i wysokiej skuteczności. Stąd wybór animacji 3D, dzięki której udało się zaprezentować marki z zupełnie nowej strony.
Prezentacja działania na poziomie molekularnym jest niezwykle sugestywne i pozwala odbiorcy lepiej zrozumieć benefity funkcjonalne produktów. To pierwsze tak nowoczesne i widowiskowe rozwiązanie w branży klienta na polskim rynku.
Zobacz również
– Zależało nam, aby nowa kampania naszych flagowych produktów prezentowała ich unikatowe cechy i efektywność działania. Zaproponowane przez agencję rozwiązanie przeszło nasze oczekiwania. Jest nie tylko widowiskowe wizualnie, ale pozwala na bardzo wysokim poziomie szczegółowości opowiedzieć o produkcie. A co ważne w skondensowanej, atrakcyjnej i łatwo przyswajalnej przez odbiorców formie – mówi Piotr Mańdok z Intermag.
Za projekt całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze aż po kompleksową realizację.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing