„To pierwszy Hackathon dotyczący ryzyka w ING w Polsce. Zależy nam na poznaniu opinii młodych ludzi na temat zmieniających się zachowań konsumenckich, regulacji prawnych, a także wszechobecnej digitalizacji. Chcemy im także przybliżyć zagadnienia, nad jakimi pracujemy w banku, korzystając z najnowszych technologii i narzędzi oraz zaprosić do współpracy” – powiedział Dominik Ogonowski, Dyrektor Banku odpowiedzialny za ryzyko w ING Banku Śląskim.
Hackathon składa się z dwóch etapów. Podczas pierwszego z nich, zarejestrowani uczestnicy mają za zadanie dokonanie analizy kredytowej na podstawie danych wykorzystywanych w bankowości oraz danych pochodzących z mediów społecznościowych. Osoby lub zespoły, które prześlą odpowiednio dokonaną analizę, zostaną zaproszone do kolejnego etapu Hackathonu, który odbędzie się 16 i 17 maja br. na Google Campus w Warszawie. Podczas tego etapu uczestnicy będą mieli 8 godzin na część analityczną zleconego zadania. Jury wybierze maksymalnie sześć zwycięskich zespołów, które następnie zaprezentują efekty swojej pracy w formie pitch przed ekspertami ING, ekspertami rynkowymi oraz przedstawicielami start-up’ów.
Zobacz również
Zwycięska drużyna otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych oraz możliwość współpracy z ING Bankiem Śląskim. Drużyna zajmująca drugie miejsce otrzyma 7,5 tyś, zł, trzecie – 5 tyś zł.
W Hackathonie „Lion’s Den – ING Modeling Challenge” mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci analizy danych z całej Polski. Do konkursu można zgłaszać się zarówno indywidualnie, jak również w zespołach liczących maksymalnie trzech członków.
Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing