Przeowockowa reklama
W najnowszym spocie reklamowym HARIBO dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie HARIBO, celebrują swoje wewnętrzne dziecko. Nowa reklama, podobnie jak poprzednia, wyróżnia się w bloku reklamowym, zapadając w pamięć i pozostawiając odbiorców w objęciach beztroskiej radości i dziecięcej wyobraźni. Spot idealnie odzwierciedla obietnicę marki, bezpośrednio nawiązując do jej motta: „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”.
Marka, którą kochają konsumenci
HARIBO to synonim żelek* i lider rynku**. Marka uważnie śledzi trendy, poznaje potrzeby i motywacje konsumentów. Oferta HARIBO jest idealnie dopasowana oczekiwań odbiorców, a komunikacja jest atrakcyjna i angażująca. Dzięki temu marka cieszy się dużym zaufaniem i lojalnością klientów, a jej rozpoznawalność sięga prawie 100%. Konsumenci uwielbiają HARIBO, na co wskazują przeprowadzone przez markę badania – blisko połowa ankietowanych w Polsce zadeklarowała, że powstrzymałaby się od zakupu żelek marek konkurencyjnych w przypadku braku HARIBO w sklepie.
Zobacz również
Kampania 360 stopni
Nowa reklama HARIBO będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona osób z grupy docelowej HARIBO. Marka planuje także specjalne materiały wideo, które pojawią się na między innymi na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami PR, aktywacjami w social mediach, działaniami reklamowymi w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz w kinach.
Za pomysł kreatywny i produkcję odpowida Agencja Quiet storm. Adaptacją na rynek polski zajęła się agencja PAKT we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Za komunikację PR oraz influencer marketing odpowiada agencja Yellowcups, a zakup mediów realizuje dom mediowy Mindshare.
* HARIBO Global Brand Tracking 2021 Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
** Haribo sourced from NielsenIQ, Retail Audit, Total Poland incl.Discounters (Food), Sales Value in cumulated period January 2021 – October 2021 compared to cumulated period January 2020 – October 2020 in the Jellies & Marshmallows segment in Packaged Candies category (Copyright © 2021, NielsenIQ)
Słuchaj podcastu NowyMarketing