Producent motocykli zwraca uwagę na to, jak ważna jest profilaktyka we wczesnym wykryciu raka prostaty. Jak pokazują dane, jeden na ośmiu mężczyzn na świecie mierzy się z tą chorobą. Wiele osób powstrzymuje się jednak przed badaniami.
Harley Davidson chce pokazać, że sprawdzenie stanu zdrowia powinno być tak ważne, jak dla każdego motocyklisty jest jego pojazd. Tak mężczyźni, jak i motocykle potrzebują przeglądu.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci

Marka rusza z akcją „Mid-Life Check”, w ramach której, podczas każdej kontroli po przejechaniu kolejnych 500 mil, mężczyźni mogą mieć wykonane badania krwi. Właściciele motocykli mogą skorzystać z akcji przez pierwsze dwa lata od zakupu.



Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania powstała w wyniku współpracy marki Harley Davidson z agencją McCann Health.
Zdjęcia: Harley Davidson